• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Förändring på Köp och sälj!

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Vi har lagt till tre stycken fält som är obligatoriska att fylla i vid skapande av annons för att säkerställa att reglera följs.
Det kommer komma fler ändringar kring detta som gör annonseringen enklare för er användare men detta är en första.
Ändringen gäller annonser på "vanliga" köp o sälj men även för Lifestyle.
mvh

@hook & @Leben

Screen Shot 2018-01-23 at 13.52.27.png
 

Blackmore

Panerai
Jag har legat lågt både på köp- och säljfronten ett tag, men planerar lite köp snart. Då känns detta som en bra förändring :)
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Bra med förändring!
Skulle vara trevligt om man kunde kryssa i både säljes & säljes/bytes när man söker, eller snarare att man slipper de som är avslutade eller tillbakadragna, men det kanske kommer med en vettigare sökfunktion.

Vet inte om jag var otydlig, men hoppas någon förstod.
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Grymt, något jag skulle gilla är ifall det även var en ruta för märke och ev en till för modell.
På så sätt kan man sen använda sökmotorn att söka på tex ett specifikt märke eller modell ! :)
 
Topp