• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

För oss plexilövers...

Koppe

Cartier
16030
9E6518A5-B82F-4BD5-9A8C-791E7734C453.jpeg
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Hej! Vet inte om jag rätt tråd här nu men testar! Vad kostar det att byta plexi på en Omega seamaster från -59 mellan tummen och pekfingret? Tänkte lämna in på Gastons i Gbg.

0820BB15-F6A1-4D03-A81C-7CF7B377B894.jpeg
 

Fadershan

Patek
Hej! Vet inte om jag rätt tråd här nu men testar! Vad kostar det att byta plexi på en Omega seamaster från -59 mellan tummen och pekfingret? Tänkte lämna in på Gastons i Gbg.

0820BB15-F6A1-4D03-A81C-7CF7B377B894.jpeg
Själva originalglaset ligger nog på 400-500 och vad de tar för att byta vet jag inte men 2-300 kanske?

Vrf byta, ser inga sprickor i det? Eller är det ej original?
 

Fadershan

Patek
500kr monterat och klart. Ett icke-original ska nämnas. Skulle jag haft kvar klockan hade jag nog skickat på ett original men nu var den redan såld och gjorde detta lite som en extra bonus på ett redan överenskommet pris. Blev väldigt bra oavsett!
Oj ok! Ja ett i keoriginal kostar 50kr och ett original 350-500 så ganska stor kostnad för en enkel manöver. Nästa gång du har ett glas utan glasring kan du enkelt köpa en billig glaslyft och byta själv! :)
 
Topp