Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan är verkligen svårslagen. Känner så väl igen designen från Rolex BB.Gödslar KS med den här klockan idag! Bästa köpet sen min Polerouter, tror jag nog!
Håller med! Om som jag skrev och visade i sporturstråden har tavlan tre olika ytor: matt minute track och subsekund, metallicskimrande inre tavla och en spegelblank ring mellan dom två zonerna.Tavlan är verkligen svårslagen. Känner så väl igen designen från Rolex BB.
Tavlan är riktigt fantastisk också, för övrigt. Den yttre ringen med minutindex är matt, medan den inre zonen är metallicskimrande. Den avgränsande ringen är spegelblank.
Oj den var riktigt trevlig den!Plexi i regnrusk.. ja vafasen det går ju det med.
Certina på väg hem från jobbet!Invicta på väg till jobbet.
Härligt metallicskimmer på tavlan också! Min Movado har samma effekt i rätt ljus!Certina på väg hem från jobbet!
Vete gudarna hur det uppkommer, men det är jätteläckert!Härligt metallicskimmer på tavlan också! Min Movado har samma effekt i rätt ljus!
Svårt att få till ett tydligt glitter på en ljus tavla, men här ser man iallafall hur den liksom blänker iallafall.Vete gudarna hur det uppkommer, men det är jätteläckert!
Krävs ganska starkt solljus för att det ska framträda. Visst har du visat den i släpljus, här?
Den tavlan är otroligt fin!
Får man till rätt vinkel, ser plexit ut att vara hur högt som helst!Moonrise
Härligt!Lite lagom fulpolererat franskt plexi.
Om du istället försöker få till en moon rise kommer det att bli jättefint.Härligt!
Själv försökte jag gå till en moonrice i det stenhårda solljuset, blev sådär...
Tack!Om du istället försöker få till en moon rise kommer det att bli jättefint.
Äh, skämt åsido. Fin plexibild på en likadeles fin och avundsvärd Atlantic.
Autokorrekt kan vara riktigt underhållande, men min brorson kanske inte helt håller med. Skrev till sin hyresvärd om problemen i den lilla köksdelen i lokalen han hyrde, autokorrekt ändrade till "-den lilla könsdelen".Tack!
Nu begriper jag varför jag tyckte texten haltade!
Tack igen!
Den är en liten karamell, faktiskt. Hittar fortfarande nya vinklar, linjer och annat skoj!
(Självstavningen skrev kartell isf karamell...)
Fin klocka och fint glas, men inte plexi va?Regnbågstema i solen