• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

För oss plexilövers...

9DF7BA10-894E-42BA-8F6F-2E9B0EA07723.jpeg

Distortion....

Tavlan är verkligen svårslagen. Känner så väl igen designen från Rolex BB.
Håller med! Om som jag skrev och visade i sporturstråden har tavlan tre olika ytor: matt minute track och subsekund, metallicskimrande inre tavla och en spegelblank ring mellan dom två zonerna.
Tavlan är riktigt fantastisk också, för övrigt. Den yttre ringen med minutindex är matt, medan den inre zonen är metallicskimrande. Den avgränsande ringen är spegelblank.
17C88033-86F0-4E88-A427-B3DF0615DD2D.jpeg

65CAB70F-BC1F-4A9B-98F1-B586F0879790.jpeg

Om du istället försöker få till en moon rise kommer det att bli jättefint. ;)
Äh, skämt åsido. Fin plexibild på en likadeles fin och avundsvärd Atlantic. :)
Tack!
Nu begriper jag varför jag tyckte texten haltade! :)
Tack igen!
Den är en liten karamell, faktiskt. Hittar fortfarande nya vinklar, linjer och annat skoj! :)
(Självstavningen skrev kartell isf karamell...) :D

Tack!
Nu begriper jag varför jag tyckte texten haltade! :)
Tack igen!
Den är en liten karamell, faktiskt. Hittar fortfarande nya vinklar, linjer och annat skoj! :)
(Självstavningen skrev kartell isf karamell...) :D
Autokorrekt kan vara riktigt underhållande, men min brorson kanske inte helt håller med. Skrev till sin hyresvärd om problemen i den lilla köksdelen i lokalen han hyrde, autokorrekt ändrade till "-den lilla könsdelen".
Sedan tryckte han snabbt på Sänd, och skickade mailet.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp