David Eriksson
Guld
Jävligt coolt! Läste om honom i Porsche magasinet för ett tag sedan, skön lirare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Igår var det fest... Il Caffe Midnight Run!
Skicka in den på facebook i porsche club sverige:s grupp där är garanterat någon som vill köpa dem!Har vi några Porsche-entusiaster här på forumet? @Fryken kanske? Har kommit över några byggmoddeller från 80-talet, flertalet i NOS-skick. Någon enstaka är påbörjad men de flesta är orörda. Är det någon som kan tänkas vara intresserad av dessa eller blir det tippen nästa? Jag tycker dom är ruskigt coola men byggmodeller är inget som intresserar mig.
Det är en mark IV speedmaster.
Från videon - Omega Speedmaster Mark2?
I’ll be there! (Förmodligen)Ni vet väl att det imorgon mellan 11.00 och 15.00 firas "Porsche 70 år" på Artipelag?
http://www.porsche-stockholm.se/sv/om-oss/lokala-event/porsche-70-ar/
Tack för tipset! Ska försöka ta mig dit.Ni vet väl att det imorgon mellan 11.00 och 15.00 firas "Porsche 70 år" på Artipelag?
http://www.porsche-stockholm.se/sv/om-oss/lokala-event/porsche-70-ar/
Finns en del koola bilar här om man säger så... röd 904 GTS är nog min favorit här idag. Älskar dem...Tack för tipset! Ska försöka ta mig dit.
Vände. Köade på 222 i 45 min. Började köra ner mot Artipelag. Insåg att det var kaosmycket bilar och ett gäng feta porschar som stack. Vände och åkte hem igen. Synd.Finns en del koola bilar här om man säger så... röd 904 GTS är nog min favorit här idag. Älskar dem...
Ah..fan va synd. Ja det var jävligt mycket trafik och många åkte rätt tidigt. Men men, blir fler gånger!Vände. Köade på 222 i 45 min. Började köra ner mot Artipelag. Insåg att det var kaosmycket bilar och ett gäng feta porschar som stack. Vände och åkte hem igen. Synd.
Gillar, dyrkar, en livssti!
Grattis till 70 <3Synd att det var lite risig logistik vilket gjorde att det byggde rejäla köer. Det var värt att köa!
Såg detta på fejjan, kanske kan intressera någon här. Jag gillar färgen!
Denna bil säljs på auktion.
http://www.mynewsdesk.com/se/watera...raan-bron-till-foermaan-foer-wateraid-2537668
Färgen är grym!Färgen är helt brutal!
Estimatet är lågt tycker jag.
Vad ligger estimatet på?Färgen är helt brutal!
Estimatet är lågt tycker jag.
Vad ligger estimatet på?
Hmm, klart rimligt. Sen vet man inte hur välgörenhetsbiten hjälper till att dra. Läste på nån FB-grupp att den inte är i jättebra skick... Framgick dock inte på vilket sätt.Var in på Bonhams hemsida härom dagen (Goodwood auktionen brukar ha en jäkligt trevlig katalog rent generellt) och såg detta angående denna bil då:
Lot 301
1977 PORSCHE 911S COUPÉ
Registration no. Not UK registered Chassis no. 9117201496
£ 20,000 - 30,000
SEK 230,000 - 350,000
To be sold without reserve
Jag tolkar det där som estimatet. Låter rimligt/lågt i mina öron - tillkommer såklart slag etc.
Det har pratats en del om den bilen, borde landa runt 550-650.Var in på Bonhams hemsida härom dagen (Goodwood auktionen brukar ha en jäkligt trevlig katalog rent generellt) och såg detta angående denna bil då:
Lot 301
1977 PORSCHE 911S COUPÉ
Registration no. Not UK registered Chassis no. 9117201496
£ 20,000 - 30,000
SEK 230,000 - 350,000
To be sold without reserve
Jag tolkar det där som estimatet. Låter rimligt/lågt i mina öron - tillkommer såklart slag etc.
Lär den knappast vara värd? Den köptes för 190K såg jag.Det har pratats en del om den bilen, borde landa runt 550-650.
Den köptes när de stod i det. En kaross med papper och motor kostar 200 idag.Lär den knappast vara värd? Den köptes för 190K såg jag.