Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får byta ut shortsen mot Vilebrequin!
54,6mmVilket jäkla as den är när inte ens RicVin kan bära upp den. Vad mäter den bandhorn till bandhorn? Tror ni får sätta den på låret som man gjorde förr, B-uhr.
Bättre! Shortsen gör mannen på stranden!Du har rätt. Jag ger inte heller mkt för Gant. Hade bara 2 par. Happy now?
Tror det är meningen att byglarna ska hänga utanför. Tänk va obekvämt det skulle vara annarsVilket jäkla as den är när inte ens RicVin kan bära upp den. Vad mäter den bandhorn till bandhorn? Tror ni får sätta den på låret som man gjorde förr, B-uhr.
På det natot.Snyggt matchat. Snyggast hittills.Nummer 20, gott folk. Nummer 20.
Tror inte jag, inte om man ser till de äldre uren där insperationen kommer ifrån. Att de däremot ser kantigt vassa ut är en annan sak.Tror det är meningen att byglarna ska hänga utanför. Tänk va obekvämt det skulle vara annars
Ähh, du är bara avundsjuk...Tror inte jag, inte om man ser till de äldre uren där insperationen kommer ifrån. Att de däremot ser kantigt vassa ut är en annan sak.
Tror inte jag, inte om man ser till de äldre uren där insperationen kommer ifrån. Att de däremot ser kantigt vassa ut är en annan sak.
Tycker min är tillräckligt stor... Men visst är det besynnerligt att den omåttligt populära forumsprofilen Aurum inte tillfrågades. Alla kan göra fel...Ähh, du är bara avundsjuk...
Heh, ser ut som ett väggur på allas handleder tycker jag? Den är dock kool iom att förlagorna är stentuffa.Äh Aurum. Du tycker egentligen att den är helcool men eftersom den skulle se ut som en gammal väckarklocka på din arm så måste du dissa
Jag tittar av princip ALDRIG på äldre saker! Vare sig ur eller kvinnor! Men förstår vad du menar;-)Tror inte jag, inte om man ser till de äldre uren där insperationen kommer ifrån. Att de däremot ser kantigt vassa ut är en annan sak.