• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Första Rolexköp, SKY dweller eller GMT

Du skrev ju att du gillar skydweller mer än gmt. Då köper man skydweller. Inte gmt bara för den är mer eftertraktad.
I got your point. Dock inte lika självklart för mig, eftersom SKY och GMT ligger så pass nära varandra utifrån mitt perspektiv så kan det avgörande valet falla på att GMT är mer omtyckt och då lättare att sälja framöver (även om detta inte är tanken såklart)

I got your point. Dock inte lika självklart för mig, eftersom SKY och GMT ligger så pass nära varandra utifrån mitt perspektiv så kan det avgörande valet falla på att GMT är mer omtyckt och då lättare att sälja framöver (även om detta inte är tanken såklart)
Fast om du snackar stål-dweller tror jag inte den blir svårsåld. Men visst, kul att punga ut så många tusen på andrahandsvalet

Du säger å ena sidan att du vill köpa den mest lättflippade, å andra sidan att du vill ha den du får tag på först samtidigt som du å tredje sidan föredrar Skydwellern. Jag tror att du vinner på att du bestämner dig för vilken klocka du verkligen vill ha.

Du säger å ena sidan att du vill köpa den mest lättflippade, å andra sidan att du vill ha den du får tag på först samtidigt som du å tredje sidan föredrar Skydwellern. Jag tror att du vinner på att du bestämner dig för vilken klocka du verkligen vill ha.
Så länge man gör en bra deal och får gå runt med en tuff Rolle så är väl resten sekundärt?

Instämmer, har inte helt bestämt mig ännu! Dock kommer jag nog inte kunna bestämma mig innan jag testat klockorna på armen.

Tillbaka
Topp