Harge
Basic
Håller med! Tack för input!Lätt GMT. Har lite svårt att klicka med Skydweller. Det som är roligare med Skydweller är att den är så mycket ovanligare än GMT som är mer av en dussinklocka i Rolexträsket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med! Tack för input!Lätt GMT. Har lite svårt att klicka med Skydweller. Det som är roligare med Skydweller är att den är så mycket ovanligare än GMT som är mer av en dussinklocka i Rolexträsket.
I got your point. Dock inte lika självklart för mig, eftersom SKY och GMT ligger så pass nära varandra utifrån mitt perspektiv så kan det avgörande valet falla på att GMT är mer omtyckt och då lättare att sälja framöver (även om detta inte är tanken såklart)Du skrev ju att du gillar skydweller mer än gmt. Då köper man skydweller. Inte gmt bara för den är mer eftertraktad.
Som sagt. Tönt.I got your point. Dock inte lika självklart för mig, eftersom SKY och GMT ligger så pass nära varandra utifrån mitt perspektiv så kan det avgörande valet falla på att GMT är mer omtyckt och då lättare att sälja framöver (även om detta inte är tanken såklart)
Som sagt. Tönt.![]()
Beslutet kommer tas när klockorna sitter på armen, då spelar det ingen roll vilken som är mest "eftertraktad". Tack för din input glassen."Men GMT är mer eftertraktad"
Fast om du snackar stål-dweller tror jag inte den blir svårsåld. Men visst, kul att punga ut så många tusen på andrahandsvaletI got your point. Dock inte lika självklart för mig, eftersom SKY och GMT ligger så pass nära varandra utifrån mitt perspektiv så kan det avgörande valet falla på att GMT är mer omtyckt och då lättare att sälja framöver (även om detta inte är tanken såklart)
Så länge man gör en bra deal och får gå runt med en tuff Rolle så är väl resten sekundärt?Du säger å ena sidan att du vill köpa den mest lättflippade, å andra sidan att du vill ha den du får tag på först samtidigt som du å tredje sidan föredrar Skydwellern. Jag tror att du vinner på att du bestämner dig för vilken klocka du verkligen vill ha.
Haha, bra tråd.
Instämmer, har inte helt bestämt mig ännu! Dock kommer jag nog inte kunna bestämma mig innan jag testat klockorna på armen.Du säger å ena sidan att du vill köpa den mest lättflippade, å andra sidan att du vill ha den du får tag på först samtidigt som du å tredje sidan föredrar Skydwellern. Jag tror att du vinner på att du bestämner dig för vilken klocka du verkligen vill ha.
Planen är inte att flippa, planen är långsiktigt. Dock vet man aldrig vad som händer därav mina frågor.Fast om du snackar stål-dweller tror jag inte den blir svårsåld. Men visst, kul att punga ut så många tusen på andrahandsvalet
Tack för din åsikt glassen.Som sagt. Tönt.![]()
Så kan du ju inte kalla honom han är ju med i de HEMLIGA gruppen "hyllan", skämt åsido så menar han nog inget illa.Tack för din åsikt glassen.
Hade dock underlättat om idioter inte kommenterade tråden.
Varför skulle jag vara med där?Så kan du ju inte kalla honom han är ju med i de HEMLIGA gruppen "hyllan", skämt åsido så menar han nog inget illa.
Blir man inte automatisk inbjuden efter att man har uppfyllt kraven?Varför skulle jag vara med där?
Säkert, men frågan kvarstårBlir man inte automatisk inbjuden efter att man har uppfyllt kraven?
Hjälp pojken iställetSäkert, men frågan kvarstår![]()
Hjälp pojken istället![]()
Fråga @vaniljglass han kanske vetVad är "hyllan" för grupp?
En skydweller i stål, är inte det lite snik varning![]()
Vad är snik för något?En skydweller i stål, är inte det lite snik varning![]()
Trodde det var uppenbartVad är snik för något?
Haha, du har fortfarande inte sagt vad det betyderTrodde det var uppenbart![]()
Tackar, hur kan man tycka att TT är snålt ...
Yes blir den.Köp den du gillar bäst dvs skydweller.
Hallå! För du får snart 2st TT till priset av en i stål.Tackar, hur kan man tycka att TT är snålt ...