Bara flashigt utan muskler. Som att köpa spoilers till sin miljöbil. Ungefär som att vitguld är snikversionen jämfört med platina. (Läses med glimten i ögat)Tackar, hur kan man tycka att TT är snålt ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara flashigt utan muskler. Som att köpa spoilers till sin miljöbil. Ungefär som att vitguld är snikversionen jämfört med platina. (Läses med glimten i ögat)Tackar, hur kan man tycka att TT är snålt ...
Köpte en Patek 5711R som totalsågades av min fru. Fick inte ha den trots mina snyftningar och referenser till vilken historisk modell det var. Sålde den efter ett par veckor. Lärde mig att frugan åsikter är viktigast! Dock vad övriga/andra säger är ju skitsamma. Därför så är sådana här trådar med tillhörande frågeställning alltid likadana..Om beslutet tas när klockorna sitter på armen, varför då göra en tråd om tveksamheter ang just dessa två? wtf :/
man köper väl inte en klocka som någon ANNAN gillar? isåfall måste du ju äta mat andra tycker om, eller bajsa på tider andra bajsar på, skärpning och bestäm åt dig själv.
alla dessa fruar!!Köpte en Patek 5711R som totalsågades av min fru. Fick inte ha den trots mina snyftningar och referenser till vilken historisk modell det var. Sålde den efter ett par veckor. Lärde mig att frugan åsikter är viktigast! Dock vad övriga/andra säger är ju skitsamma. Därför så är sådana här trådar med tillhörande frågeställning alltid likadana..
Ska man skratta eller gråta?Fick inte ha den trots mina snyftningar.
Nja.. Kanske var mer hulkningar när jag tänker efter..Ska man skratta eller gråta?
Vet att @MissDatejust sa att ad'n på kos i grekland har den nya gmt'n påväg in!Hej!
Skulle behöva tips, har bestämt mig för att köpa en ny Rolex.
Modellerna jag väljer mellan är följande:
GMT
https://www.rolex.com/corners/rolex...nr-0002/469183f2ac20a394cbed0a3ca8468e0a.html
Sky Dweller
https://www.rolex.com/corners/rolex...34-0005/469183f2ac20a394cbed0a3ca8468e0a.html
Det verkar tufft att på tag på detta då jag pratat med Nymans och andra seriösa Rolex återförsäljare.
Dock har MyWatch möjlighet att beställa dessa till mig.
Enda problemet är att de vill ha 30-40k mer än vad listpris är idag på Nymans.
Hur ställer man sig till detta? Ska man vänta och chansa att man får en Rolex av ovan modeller hos Nymans exempelvis eller ska man beställa och köpa för "överpris"? Enligt försäljaren på MyWatch så kör de efter marknadspris +10% vinstmarginal.
Tacksam för svar.
Mvh,
Emil