Mr Skurkburk
Basic
Jungbauer automatic med grym blå/grå bark dial
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, ibland fattar man fel beslut, detta var ett sådant tillfälle.....Sjukt snygga bandhorn! Varför sålde du den, jag trodde allt gick ut på att hamstra. Flest klockor när han dör vinner!
Yeah, right...Jag hade också en uppbyggnadsfas, sen kommer man till konsolideringsstadiet som ofta följs av renodlingsfasen
Grattis! Ser riktigt mysig ut! Var det inte du som köpte en DJ när du var typ 18, och sålde den, för att sedan dess ångrat det, eller var det någon annan? Hursomhelst... Stort grattis!
Det var jag! Och det var den här rollen... men jag har en ny på ingång så jag är glad ändå
Gillar dessa gamla Heuer's men är inget större fan av 7734 eller Valjoux 72/92 som ofta sitter i. De finns dock de med Lemania 1341. Tyvärr är de inte så många samt inte alltid lika snygga som den ovan.
Jag har Heuers egen Cal. 12 i denna!
The real deal!
Min första riktiga klocka och min första vintageklocka. JLC Memovox 1972
Min första och hittills enda vintage (hoppas -83 räknas som vintage).
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Fantastisk! Riktigt fin Tack för posten!Min första riktiga klocka och min första vintageklocka. JLC Memovox 1972
Numera har jag bara vintage klockor... Har haft 2 "nya" som passerat under mina 1 1/2 år som klockintresserad, men bägge har fått gå vidare då de saknat "det". Vad "det" är känner vi nog alla som hänger här på vintagedelen, eller?
Min 1:a vintage var/är en Heuer Carrera köpt från Thomas som driver Heuerheritage till mig själv i 40-årspresent sommaren -12.
Gamla kronografer har sedan dess blivit mitt "gift"...
Så här ser den ut i lite olika miljöer.
Min första riktiga klocka och min första vintageklocka. JLC Memovox 1972