Har en låda till men det har gått en del på K&S också, dimper ner nytt lite då och då som tur är.Riktigt snyggt men jag noterade att alla fack inte var fyllda, det bör du åtgärda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en låda till men det har gått en del på K&S också, dimper ner nytt lite då och då som tur är.Riktigt snyggt men jag noterade att alla fack inte var fyllda, det bör du åtgärda![]()
Snygg! Hur ser insidan ut?Jag har mina "finklockor" i denna intarsiabox från Italien som anpassades för tre klockor. En lyxig förvaring för liten peng
![]()
![]()
Snygg! Hur ser insidan ut?
Riktigt snyggt! Ser väldigt solitt ut!
Riktigt snyggt! Ser väldigt solitt ut!
Det kan jag förstå! Riktigt snygga.Tack
Riktigt välgjord av en gammal farbror som var lite ledsen över att sonen inte ville föra traditionen vidare.
Nu hittade jag ett foto på farbrornDet kan jag förstå! Riktigt snygga.
Han såg glad och trevlig utNu hittade jag ett foto på farbrorn
![]()
@ERIKSON URHANDEL har ett rätt bra utbud lådor från Modalo och Rapport på sin hemsida, båda rekommenderas.Letar låda för mina i dagsläget 3 klockor så den får inte vara för stor. Planerar att köpa en fjärde klocka om ett år så lådan ska rymma 4-5 klockar, max 6.
Ser absolut helst att den är vit, och med glas så man i stängt tillstånd kan se klockorna. Har hittat en enda modell, en skranglig sak som det sår typ "I love watches" på.
Tänker mig liknande men lite mer rejäl/premium och utan text... Tips?
![]()
Underwood London, goodie-present från Nymans i samband med köp av klocka. Mkt generöst mtp pris $1350 USD på Underwoods egen e-shop.
https://www.underwood-london.com/sh...-.html#/2-underwood_colour-calf_leather_black
Jag köpte en sådan som på bild som 2a box. Riktigt kexig! Rekommenderas inte!En sån här box tycker jag är smidig. Lätt att få in i en låda/garderob också.
![]()
Har annan låda oxå problem med kuddarna, för små o mjuka. Vill oxå köpa nya.Jag köpte en sådan som på bild som 2a box. Riktigt kexig! Rekommenderas inte!
Kuddarna är för smala på bredden och för tjocka på längden. Har läst på forumet om folk som köpt andra kuddar och lagt i boxen. Vart kan man hitta det tror ni?
Har annan låda oxå problem med kuddarna, för små o mjuka. Vill oxå köpa nya.
Jag köpte en sådan som på bild som 2a box. Riktigt kexig! Rekommenderas inte!
Kuddarna är för smala på bredden och för tjocka på längden. Har läst på forumet om folk som köpt andra kuddar och lagt i boxen. Vart kan man hitta det tror ni?
Som tidigare rekommenderat: Ebay! Jag har beställt kuddar för någon hundralapp och varit väldigt nöjd!Jag köpte en sådan som på bild som 2a box. Riktigt kexig! Rekommenderas inte!
Köpte den i Sorrento för fyra år sedan och betalade då ca 1200 kr
Någon som känner till om det finns en aktuell rabattkod till Klockson?
Ser riktigt bra ut! Har du en länk till produkten?Är för tillfället lycklig, nästan, owg. Behöver ju då förvaringsalternativ för en ensam klocka. Hittade inte mycket som föll i smaken, men beställde till sist från tyska amazon. Första dagen och intrycket, klart över förväntan för 150kr. Beställde två, en till jobbet och en hemma.![]()
![]()
![]()
Absolut. Kom dock utan karbinhaken som var med på bilden.Ser riktigt bra ut! Har du en länk till produkten?