Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var en go och tjock reverso ! Vilken modell är det?
Vad var det de sa, 15 mille, var det denna?
Vi älskar dig ändå, en kollega på jobbet som såg tråden undrade ”var det verkligen någon som lade sig på vägen...” äh han är dansk svarade jag och då var det inte så konstigt....Typisk danskjävel!
Du har ju den bästa av dom alla. Funderar på den med blå tavla. Men måste ju invänta kostnadsförslaget 2.0 innan jag gör några större inköpJag håller med fast jag inte fick följa med. Men jag fattar.
Den svarta är riktigt fin, men jag skulle vilja ha en av varje färg.Vi älskar dig ändå, en kollega på jobbet som såg tråden undrade ”var det verkligen någon som lade sig på vägen...” äh han är dansk svarade jag och då var det inte så konstigt....
Du har ju den bästa av dom alla. Funderar på den med blå tavla. Men måste ju invänta kostnadsförslaget 2.0 innan jag gör några större inköp
Och en i varje metall... och en i varje storlek och en av varje mono/due...Den svarta är riktigt fin, men jag skulle vilja ha en av varje färg.
Den blå är ljuvligt fin. Jag tror att en Reverso väljer man och behåller. Det är nog därför de sällan finns begagnade. Med rolex verkar det vara annorlunda. En JLC verkar man behålla livet ut.Vi älskar dig ändå, en kollega på jobbet som såg tråden undrade ”var det verkligen någon som lade sig på vägen...” äh han är dansk svarade jag och då var det inte så konstigt....
Du har ju den bästa av dom alla. Funderar på den med blå tavla. Men måste ju invänta kostnadsförslaget 2.0 innan jag gör några större inköp
Ja det är sant. Det är inget köp man ångrar.Och en i varje metall... och en i varje storlek och en av varje mono/due...
Reverso is the shit
Angående rotationen så är det mycket möjligt. Det är troligen ett mer genomtänkt beslut att köpa JLC än Rolex. Men brasklappen är att det alltid är klurigt att jämföra andelen av X med Y då det skiljer 10-potens(er) i antalet mellan X och Y.Jag tror ändå att Rolexklockor är mer i rotation. Det verkar så. Själv har jag ägt och sålt två nya Rolex som inte gav det jag hoppats på. Jag har köpt en JLC och den är kvar och hungern efter fler lever jag ständigt med. Jag kan inte uttala mig om Grand Seiko för jag har aldrig haft förmånen att få se någon i verkligheten. Det är ju vissa modeller man fastnar för, inte bara märket även om det är kul också.
Sorry jag är lite efter här i tråden, vad men vad är det för referens på den där omegan!? den är väldigt fin speciellt med det är guld bandet!Verkligen underbar middag
"Kul" Här har vi en tråd tillägnad JLC och så fastnar han för OmeganDet tar tid att gå igenom denna tråd var en så bra resa på många sätt, som du säkert sett i tråden.
Kul att du frågar om Omegan!
Det är en Omega Genève Automatic, länken är Custom, pga att klockan användes som vardagsklocka av min farfar och en gång gickk det tokigt väldigt trevligt klocka som bärs med stolthet!
"Kul" Här har vi en tråd tillägnad JLC och så fastnar han för Omegan
Ok, den ÄR fin. Klart du ska bära den med stolthet.
Det tar tid att gå igenom denna tråd var en så bra resa på många sätt, som du säkert sett i tråden.
Kul att du frågar om Omegan!
Det är en Omega Genève Automatic, länken är Custom, pga att klockan användes som vardagsklocka av min farfar och en gång gickk det tokigt väldigt trevligt klocka som bärs med stolthet!
"Kul" Här har vi en tråd tillägnad JLC och så fastnar han för Omegan
Ok, den ÄR fin. Klart du ska bära den med stolthet.
Skit i omega och satsa på premium tex dennaTackar! Såg en likadan på chrono24 men stod inte vilken modell det var, blev något förälskad i kombinationen av guld armbandet Och ja, jag såg att ni hade en sjukt bra resa, skulle vara kul att göra en liknande resa själv en dag
hahaha jag får be om ursäkt här då för att vara lite offtopic, har senaste två dagarna blivit förälskad i guldklockor <3 Men ska erkänna att jag dräglat genom alla JLC's i tråden också
bättre, fotoförbudet gjorde ju att det var relativt svår dokumenterat...Fasiken va avis man är pojkar! Var det lika grymt som det såg ut?
Härligt!!Skit i omega och satsa på premium tex denna
bättre, fotoförbudet gjorde ju att det var relativt svår dokumenterat...
Skit i omega och satsa på premium tex denna
Skulle länka denna men blev fel...Hehe när jag har lite mer cash så absolut!
Den där är riktigt snygg! Den sitter även riktigt bra!Skulle länka denna men blev fel...
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/q9068670po/jaeger-lecoultre-polaris-date
H
Bara lite trist att den redan byter ägare... heheDen där är riktigt snygg! Den sitter även riktigt bra!
Misstänkte att du missade något men antog att du kanske menade JLC generellt. Den där modellen är fin, är det din gamla tro (med tänkte på att du tycker det är tråkigt att den redan byter ägare)? Annars gillar jag JLC reverso skrapt!Skulle länka denna men blev fel...
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/q9068670po/jaeger-lecoultre-polaris-date
H
Tack broder!!@Margarinkungen är föredömligt klädd!
Köp en JLC från @KRONS eller @Nymans Ur 1851 i år så får du säkert åka med ner i årAvis!! - långt i efterhand