• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FACK! Missade att ropa in denna från kaplans idag!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kom på det precis nu! Vet inte varför, men denna tilltalade mig som bara den! En gammal hederlig dörrvaktsklocka i bra skick och med alla tillbehör. Jaja...det var väl inte meningen att det skulle bli vi två förmodligen.


http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2731/vara/1053773

0
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Ja det är riktigt surt, i måndags hade jag fullt upp med annat då glömde jag bort den, igår fick jag oväntat besök av en vän och hans familj från Västerås kom hälsade på. Då glömde jag av den igen, Haha.

Haha jobbigt! Det är därför man inte ska ha några vänner... ;) Lycka till med jakten, ska hålla ögonen öppna!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Men Affe, det finns så många snyggare än den där. Det var inte meningen. Däremot reagerade jag på att de hade så stort spann på utropspris och lägsta pris. Den som vann hade tur att du inte lade dig i! Sätter man som säljare lägstapriset? Kaplans står väl för utropspriset efter värdering...? Själv var jag inne på Kaplans och köpte ett objekt över disk i går. Det behöver piffas upp lite så jag dröjer med upplägg här. Försökte pruta lite men lyckades bara med 500 spänn.
 

poormans

Rolex
Fast över 18k tycker jag e saftigt för en 39 mm chronomat på rulllänken oavsett om det är en LE eller inte

Såg en thai airforce för något tag sedan den blev osåld tror jag

Cheers
Christian
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Priset var lite saftigt men jäklar vad häftig den med LE röd tavla!
Den med orginal gummiband inkl. det kralliga viklåset vore den självklara sommarklockan:)
 
D

Deleted member 1265

Guest
Ja, skön 90talsfeel på det hela! Nästa gång tar du den, hoppas det blir videoöppning då!
 
Topp