Jag tycker tråden har ett existensberättigande utifrån flera perspektiv. Dels tycker jag tråden visar hur forumets medlemmar tar ett kraftigt avstånd från stöld och förfalskade ur. Detta är frågor som forumets medlemmar alltid lyckas enas kring, vilket måste ses som positivt.
Vidare tycker jag frågeställningen och spekulationerna om nageln är intressanta ur ett socialt perspektiv. Ser det som en vattendelare då bara ett fåtal öppet fördömer en sk kokainnagel, således en intressant slutsats att dra.
Sedan har vi den etnologiska och socioekonomiska teorin om nageln som en klassfråga i vissa kulturer.
Utöver detta välsignas vi av kiss, bajs och
@Khoma 's politiskt endimensionella syn på saker, som i så många andra trådar.
Lägg därtill att TS faktiskt pudlade i denna tråd och vi har ju sett andra medlemmar på KS få både en andra och en tredje chans.
Summa summarum, en underhållande och utbildande tråd som så ofta på KS, måhända otroligt Off topic i sina stunder och jag tycker fingertoppskänslan som forumets admin och moderatorer visat den genom att låta den leva vidare är positiv. Och jag tvekar inte för en sekund på att den allmänt goda stämningen på KS kommer att behållas.