D
Deleted member 4412
Guest
Fast han är ju roligare som Tyrone the crackhead haha:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skruvmejsel funkar, fick testa det när jag pluggade bilmek för drygt 10år sedan nuJag har hört att man kan få upp låset med en glasspinne. Vill också minnas att jag haft någon bekant som använde en skruvmejsel för att öppna och starta sin Saab.
Har detta blivit en "catch all" tråd?
Du har inte så mycket studieskulder va?Ha, rolig tråd. Och en bra sammanfattning på Rolex attraktionskraft på äckliga människor. På båda sidorna av de som har, och inte har, råd.
Klockorna är snygga men de lockar ju till sig mycket slödder.
Köpte du Submarinern?Du har inte så mycket studieskulder va?
De drar till sig väldigt mycket slödder, ja, men de attraherar även arroganta materialistiska primitiva IQ befriade lågt stående varelser vars ignorans är encyclopedic.
Jag drar tillbaka det jag sa om att det där var mitt sista aktivitet på forumet, det blev alldeles för roligt och spännande med alla kommentarer från idioter som är säkerligen olyckligt medfödda clueless hot mot inte bara mot samhället, utan mot alla varelser.
Ha en god vänlig fortsättning och rolig läsning allihopa!
Du har inte så mycket studieskulder va?
De drar till sig väldigt mycket slödder, ja, men de attraherar även arroganta materialistiska primitiva IQ befriade lågt stående varelser vars ignorans är encyclopedic.
Jag drar tillbaka det jag sa om att det där var mitt sista aktivitet på forumet, det blev alldeles för roligt och spännande med alla kommentarer från idioter som är säkerligen olyckligt medfödda clueless hot mot inte bara mot samhället, utan mot alla varelser.
Ha en god vänlig fortsättning och rolig läsning allihopa!
Haha, men nej för fan.Köpte du Submarinern?
Hoppas det går vägen.Haha, men nej för fan.
Köper en brand new i slutet av sommaren istället, har 2 månaders heltids jobb nu hela sommaren, så då har jag väl lite mer råd med en BN än med en falsk "stulen".
Men nu är du här igen? Skulle du inte skita i det här töntiga forumet?Tveksam och oärlig säljare? Det här forumet är så jävla löjligt som det kan bli.
Omegan såldes till en här på forumet och vi har fortfarande god kontakt.
Det här blir mitt sista aktivitet på forumet. För många dömande människor.
Ha de så gött gott folk, trevlig sommar.
BTW, det finns en good/bad guy tråd för mig, där får skriva vad du vill och känner, hjärtat.
Läs mitt senaste inlägg.
Men nu är du här igen? Skulle du inte skita i det här töntiga forumet?
Haha, men nej för fan.
Köper en brand new i slutet av sommaren istället, har 2 månaders heltids jobb nu hela sommaren, så då har jag väl lite mer råd med en BN än med en falsk "stulen".
Netto dessutomStabilt att dra in 70k för två månaders sommarjobb.
Haha ja,det är då inte jordgubbar han säljerNetto dessutom
Det finns pengar i klippta Rolexar, har jag hört.Haha ja,det är då inte jordgubbar han säljer
70k? Finns även i 50k-prisklassen.Stabilt att dra in 70k för två månaders sommarjobb.
Det finns pengar i klippta Rolexar, har jag hört.
Inte undra på att fabrikerna flyttas till utlandet när sommarjobbarna får höginkomsttagare löner...70k? Finns även i 50k-prisklassen.
Jag jobbar dessutom inom industri, oroa er inte om att jag kommer ha råd pojkar. Eller har inget bättre för er?
Industribranschen övh har ofta ganska hög lön och erbjuder ofta många OB timmar och väldigt bra semesterersättning under sommaren. Det har varit så hela tiden, under de flesta åren.Inte undra på att fabrikerna flyttas till utlandet när sommarjobbarna får höginkomsttagare löner...
116610LN för 50k? Är den också klippt?70k? Finns även i 50k-prisklassen.
Jag jobbar dessutom inom industri, oroa er inte om att jag kommer ha råd pojkar. Eller har ni inget bättre för er?
Har du varit instängd i Sverige hela ditt liv?116610LN för 50k? Är den också klippt?
Typisk kränkt nittotalist. Varför blir du så arg för och kallar folk idiot, beter du dig så här ute bland folk också?Har du varit instängd i Sverige hela ditt liv?
Har du besökt bl.a H.K eller G.C.C någon gång eller?
Hänger du ens på internationella klockforum? För då hade du åtminstone haft en liten aning om att köp av Rolex i Sverige är bland de dyraste länderna, och då hade du inte framstått som en ignorant idiot på klocksnack.se.
"Är den också klippt?". Patetisk snubbe.
Ajdå,träffade jag en öm punkt?Har du varit instängd i Sverige hela ditt liv?
Har du besökt bl.a H.K eller G.C.C någon gång eller?
Hänger du ens på internationella klockforum? För då hade du åtminstone haft en liten aning om att köp av Rolex i Sverige är bland de dyraste länderna, och då hade du inte framstått som en ignorant idiot på klocksnack.se.
"Är den också klippt?". Patetisk snubbe.
Jag börjar alltid med visa respekt för folk, men när en person gång på gång ger sig på en så tycker jag att man ska sätta de på plats, jag tänker mig inte sänkas av folks okunnighet.Typisk kränkt nittotalist. Varför blir du så arg för och kallar folk idiot, beter du dig så här ute bland folk också?