• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fake eller äkta Submariner?

Fast han är ju roligare som Tyrone the crackhead haha:

• Like
Reactions: JLW
Ha, rolig tråd. Och en bra sammanfattning på Rolex attraktionskraft på äckliga människor. På båda sidorna av de som har, och inte har, råd.
Klockorna är snygga men de lockar ju till sig mycket slödder.

Har detta blivit en "catch all" tråd?
article-2415853-002cd0a400000258-494_634x490.jpg

Ha, rolig tråd. Och en bra sammanfattning på Rolex attraktionskraft på äckliga människor. På båda sidorna av de som har, och inte har, råd.
Klockorna är snygga men de lockar ju till sig mycket slödder.
Du har inte så mycket studieskulder va?
De drar till sig väldigt mycket slödder, ja, men de attraherar även arroganta materialistiska primitiva IQ befriade lågt stående varelser vars ignorans är encyclopedic.

Jag drar tillbaka det jag sa om att det där var mitt sista aktivitet på forumet, det blev alldeles för roligt och spännande med alla kommentarer från idioter som är säkerligen olyckligt medfödda clueless hot mot inte bara mot samhället, utan mot alla varelser.

Ha en god vänlig fortsättning och rolig läsning allihopa!

De drar till sig väldigt mycket slödder, ja, men de attraherar även arroganta materialistiska primitiva IQ befriade lågt stående varelser vars ignorans är encyclopedic.

Jag drar tillbaka det jag sa om att det där var mitt sista aktivitet på forumet, det blev alldeles för roligt och spännande med alla kommentarer från idioter som är säkerligen olyckligt medfödda clueless hot mot inte bara mot samhället, utan mot alla varelser.

Köpte du Submarinern?

Det är rätta takter, vi kan alla ha en dålig dag på jobbet, och kasta ut lite saker något förhastat som vi sedan ångrar att vi sagt, du är välkommen tillbaka :D!

Senast ändrad:
:banghead:
Tveksam och oärlig säljare? Det här forumet är så jävla löjligt som det kan bli.
Omegan såldes till en här på forumet och vi har fortfarande god kontakt.
Det här blir mitt sista aktivitet på forumet. För många dömande människor.
Ha de så gött gott folk, trevlig sommar.

BTW, det finns en good/bad guy tråd för mig, där får skriva vad du vill och känner, hjärtat.
Men nu är du här igen? Skulle du inte skita i det här töntiga forumet? :banghead::D:D:D

Inte undra på att fabrikerna flyttas till utlandet när sommarjobbarna får höginkomsttagare löner...
image.jpeg
Industribranschen övh har ofta ganska hög lön och erbjuder ofta många OB timmar och väldigt bra semesterersättning under sommaren. Det har varit så hela tiden, under de flesta åren.

116610LN för 50k? Är den också klippt?
Har du varit instängd i Sverige hela ditt liv?
Har du besökt bl.a H.K eller G.C.C någon gång eller?
Hänger du ens på internationella klockforum? För då hade du åtminstone haft en liten aning om att köp av Rolex i Sverige är bland de dyraste länderna, och då hade du inte framstått som en ignorant idiot på klocksnack.se.
"Är den också klippt?". Patetisk snubbe.

Hänger du ens på internationella klockforum? För då hade du åtminstone haft en liten aning om att köp av Rolex i Sverige är bland de dyraste länderna, och då hade du inte framstått som en ignorant idiot på klocksnack.se.
Typisk kränkt nittotalist. Varför blir du så arg för och kallar folk idiot, beter du dig så här ute bland folk också?

Ajdå,träffade jag en öm punkt?
Du har liksom själv lagt ribban på nivån i tråden så du behöver inte brusa upp och börja med personangrepp :)

Typisk kränkt nittotalist. Varför blir du så arg för och kallar folk idiot, beter du dig så här ute bland folk också?
Jag börjar alltid med visa respekt för folk, men när en person gång på gång ger sig på en så tycker jag att man ska sätta de på plats, jag tänker mig inte sänkas av folks okunnighet.
Jag är aldrig såhär ute bland folk, nej. Jag behöver aldrig vara så ute bland folk, för jag blir aldrig bemött på detta sätt.
Sen, kom igen, nittiotalist? Jesus, man.

Tillbaka
Topp