Tror du gjorde ett bra köp. Kollade på annonsen men hade tyvärr ingen anhörig i närheten som kunde svänga förbi
Prutade ju lite också , klockan va ju sleten
Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror du gjorde ett bra köp. Kollade på annonsen men hade tyvärr ingen anhörig i närheten som kunde svänga förbi
Sweet, sämre saker har man ju gjort efter att ha klämt en pizza
Hur stor är den? Den köttiga boetten drar väl upp storleken skulle jag tro
Tycker du ska testa en "racing länk" på den där, härligt nostalgisk och småporrig. Tror det skulle kunna funka på den där klockan.
Bildexempel från webben.
Prutade ju lite också , klockan va ju sleten
Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
Om du får alltför stor impulsköpsångest så kan jag köpa den för samma
Grattis! Även jag ska skicka in mina två zenith till service center i Tyskland en på täthetsservice och en på garantiåtgärd! Har pratat med nymans som är ok med att skicka dessa tillsammans! Dock kanske man ska hålla nymans utanför och prata direkt med zenith servicecenter?Grattis och välkommen till Zenith-klubben. Jag behöver också service på min Zenith Rainbow.
Vad tror du om att vi delar på fraktkostnaderna fram och tillbaka till Zenith om det beger sig med service? Jag har inte tagit kontakt med dem än dock.
Jag tycker du ska satsa på ett svart läder istället för den länken..
Grattis! Även jag ska skicka in mina två zenith till service center i Tyskland en på täthetsservice och en på garantiåtgärd! Har pratat med nymans som är ok med att skicka dessa tillsammans! Dock kanske man ska hålla nymans utanför och prata direkt med zenith servicecenter?
Tackar såg nu även att det stod inklusive shippingcost vet du hur man gör där ringer zenith och säger att man vill göra en service så ordnar de med frakten dvs skickar budfirma för att hämta klockan hos en? Sorry för OT i denna tråd men gillar inte att nymans vill ta 1500kr från mig endast för att jag ska få klockorna nerskickade till Tyskland då de har slutat serva zeniths!Tro man skall hoppa mellanhanden ja. Det var bra mycket dyrare att låta ADs i sthlm serva en Cartier än att beställa upphämtning direkt av Cartier. Zenith har en prislista här:
http://www.zenith-watches.com/en_en/services/maintenance-rates
Tackar såg nu även att det stod inklusive shippingcost vet du hur man gör där ringer zenith och säger att man vill göra en service så ordnar de med frakten dvs skickar budfirma för att hämta klockan hos en? Sorry för OT i denna tråd men gillar inte att nymans vill ta 1500kr från mig endast för att jag ska få klockorna nerskickade till Tyskland då de har slutat serva zeniths!
Tro man skall hoppa mellanhanden ja. Det var bra mycket dyrare att låta ADs i sthlm serva en Cartier än att beställa upphämtning direkt av Cartier. Zenith har en prislista här:
http://www.zenith-watches.com/en_en/services/maintenance-rates
Klipp gör man spontant, annars missar man dom!
Häftig modell.
Cool story & cool klocka.
Hoppas allt är legit när du får hem den!
Lycka till!
Spännande...
Hoppas den inte ser ut såhär:
Spännande...
Hoppas den inte ser ut såhär:
Värdigt impulsköp! Grattis.
Så ska det se ut!Det blev såhär !!!