• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fantastiskt arvegods in-vad göra nu?

Compiss

Patek
2-Faktor
Grattis till klockan. Historien om klockan och historiken om den tycker jag personligen är betydligt mer intressant än själva uret...
Historien går ju inte att köpa, den finns ju där, något som jag tror kommer att vandra vidare genom er släkt under många generationer!

Hoppas den bringar glädje!

PS. Släng på ett coolt flerfärgat Nato på klockan så det livar upp lite:)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
50+50 Vilken härlig solskenshistoria, sådant händer inte ofta! In på genomgång/service och upp med en massa bilder, och sen ett stort grattis är på sin plats:)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Kul! Verkligen. Tryckte på gillaknappen redan igår, men nu kommer en skriven kommentar. Helt rätt att ta den till Rob. E, tycker jag. Den där måste du ju bara hålla i bra skick.

Avundsjuk dock ej missunnsam!

För övrigt, Aurum och Compiss, så är avundsjuka en känsla man upplever när man ser andra få behov man själv har tillgodosedda. Och det är ju inget dåligt! Missunnsamhet däremot...

Mvh A
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
WOOOOOOW

woow.jpg


Vilken fantastisk dinka!! Grym! Stort grattis! Otroligt vacker!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Kul! Verkligen. Tryckte på gillaknappen redan igår, men nu kommer en skriven kommentar. Helt rätt att ta den till Rob. E, tycker jag. Den där måste du ju bara hålla i bra skick.

Avundsjuk dock ej missunnsam!

För övrigt, Aurum och Compiss, så är avundsjuka en känsla man upplever när man ser andra få behov man själv har tillgodosedda. Och det är ju inget dåligt! Missunnsamhet däremot...

Mvh A
Missunnsamhet är väl ingen som uttryckt
 

Bawkins

Cartier
Grattis! En helt otrolig historia! Måste kännas något alldeles särskilt att bära och titta på den där på handleden.. STort grattis återigen, och ta hand om den väl! :)
 
Topp