Denna model funkar riktigt bra till business outfit, vem behöver ingenjören egentligenVad heter denna modell och var finns den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna model funkar riktigt bra till business outfit, vem behöver ingenjören egentligenVad heter denna modell och var finns den?
Tackar tackar!Känslan som infinner sig när man inser att man köpt fel färg...
Grymma bilder!
Ja tack.Tog och beställde en SNKK47 igår, du borde kunna få provision av Seiko efter alla KS:are som börjat panga hem dem @yonsson
Fattiglapp!
(14790)
Tråkigt att han köper homagen tycker jag.Fattiglapp!
Mkt fattigtTråkigt att han köper homagen tycker jag.
Jag fick ett mail när de skickat klockorna med trackingnummer och diverse länkar.Har precis beställt en SNKK45 från skywatches.com efter att ha följt era bilder och tankar om klockan. Ska bli intressant och känna hur den sitter på armen. Jag fick ingen orderbekräftelse (mer än ordernummer), har det hänt någon annan? Kanske kommer den på måndag?
En till fråga, en schysst brunt läderarmband för att eventuellt byta bort stållänken som sitter lika tight mot boetten som stållänken. Några tips?
Mvh
Christian
Japp det var vanlig postfrakt! Tycker bara det är konstigt att man inte får en automatisk orderbekräftelse. Jag håller tummarna iaf!Jag fick ett mail när de skickat klockorna med trackingnummer och diverse länkar.
Det var iofs lite luddigt utfört med ordernumret stort och resten väldigt finstilt.
Tog du vanlig postfrakt (gratis) så får du vänta en dryg vecka iaf. De säger 7-11 dagar och det stämde bra för min beställning.
De skickade iofs min order ett par timmar efter beställning så jag hann inte reflektera över det.Japp det var vanlig postfrakt! Tycker bara det är konstigt att man inte får en automatisk orderbekräftelse. Jag håller tummarna iaf!
Använde tyvärr inte PayPal. Har mailat dom och får väl vänta svar till på måndag!De skickade iofs min order ett par timmar efter beställning så jag hann inte reflektera över det.
Man kan även se status, trackingnummer etc om man loggar in hos skywatches.
Skulle inte vara orolig om jag var du.
Särskilt inte om du betalat med PayPal.
Fått något svar? Eller en orderbekräftelse?Använde tyvärr inte PayPal. Har mailat dom och får väl vänta svar till på måndag!
Japp! Jag fick mailet tidigt i morse och klockan har redan gått i väg på Singapore post, det ska bli intressant och se om det verkligen tar 11 dagar för den att komma hitFått något svar? Eller en orderbekräftelse?
Jag tänkte beställa ett läderband för att försöka modda det att passa något sånär integrerat då jag inte har kunnat hitta något som är gjort för snkk45 från början.Nån som vet om man kan snoka rätt på ett läder till en snkk45? Eller är det en omöjlig uppgift med den integrerade länken? Har sett bilder på det men mitt sökande ger inget resultat
gotte, ser jag fram emotJag tänkte beställa ett läderband för att försöka modda det att passa något sånär integrerat då jag inte har kunnat hitta något som är gjort för snkk45 från början.
Återkommer med bilder när jag fått hem lädert!
24 mm är det från ytterkant till ytterkant.Apropå läderband, är det någon här som vet vad det är för yttre mått mellan bandhornen? Lite svårt att mäta upp om man inte har fått klockan än...
Så illa är det inte, men den fastnar då och dåLäste på en forumrecension att länken är ett riktig pälstuggare, stämmer detta? Om inte får jag nog ta och rota reda på min paypal-inloggning och klicka hem en ^^
Samma här, hoppas på leverans nästa veckaFöll för grupptrycket och beställde en 45:a
http://www.mywatcheshub.com/seiko-ladies-c-391_579/Bästa stället för en 43a? Kan bara hitta på uret.se, där den är dubbelt så dyr...
Annars får det väl bli en 45a, men än en gång: bästa stället för en sån?
Kan man ju lugnt säga... För dem som efterfrågat hur den ser ut på annan länk/band så lyckades jag behärska mig tillräckligt mycket för att inte vålda sönder det sista bandet i gömmorna, och på tredje bandet jag satte under kniven fick jag till det någorlunda. Såatteh, såhär kan den se ut på gummi;Denna tråd har gått bananas och lever sitt eget liv.
Med tanken på hur många här som har eller kommer beställa (inklusive mig själv) en SNKK så kan du utan tvekan starta en affär och sälja modifierade bandKan man ju lugnt säga... För dem som efterfrågat hur den ser ut på annan länk/band så lyckades jag behärska mig tillräckligt mycket för att inte vålda sönder det sista bandet i gömmorna, och på tredje bandet jag satte under kniven fick jag till det någorlunda. Såatteh, såhär kan den se ut på gummi;
Synd bara att de kommer kosta 600kr eftersom bara var tredje tillskärning verkar gå bra.Med tanken på hur många här som har eller kommer beställa (inklusive mig själv) en SNKK så kan du utan tvekan starta en affär och sälja modifierade band