Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt klocka för beerpong!!Från gårdagens firande![]()
![]()
Kan riktigt se hur småflickorna där bak i bilden tisslar "Näää, det är en ÄKTA Seiko! Jo jag lovar, jag såg det innan. Jag har varit inne och läst på ett klockforum! Den är äkta!"Från gårdagens firande![]()
![]()
Gött!! Längtar sjukt efter min! Men det är tyvärr många dagar kvar tills den kommer framNu igår kom den äntligen efter mycket väntan. Länken är ju inte det bästa som nämnt tidigare men sjukt mycket klocka för pengen
![]()
När beställdes den?Gött!! Längtar sjukt efter min! Men det är tyvärr många dagar kvar tills den kommer fram![]()
Beställdes i fredags och skickades iväg igår, räknar med leverans (hoppas) nästa fredagNär beställdes den?håll ut!!!
Du får mer än gärna dela med dig resultatetFick min idag! Jag älskar den redan! 1,5 vecka med post kan anses helt okej! Nu väntar jag bara på lädret för att utföra lite operation!![]()
Tycker den där är sjukt häftig och har varit väldigt sugen på en sån lääänge! Tyvärr är dom väldigt svåra att få tag på.Denna då? Saknar dock delar till länken... Verkar helt omöjligt o finna skruvar, tydligen detsamma som ap använder
![]()
Tycker den där är sjukt häftig och har varit väldigt sugen på en sån lääänge! Tyvärr är dom väldigt svåra att få tag på.
När det kommer till skruvarna så tror jag inte att det är samma som AP. Minns att jag en gång läst att dom faktiskt är fastlimmad på något vis och inte dit skruvade. Så tekniskt sett skulle man kunna limma dit nya som har samma storlek på skruvhuvudet
Edit: såg nu att du menade länken och inte dom runt tavlan.![]()
Fick remmarna idag så jag ska se om inte detta kan genomföras till helgen!Du får mer än gärna dela med dig resultatet![]()
Jo precis, saknar en skruv som håller ihop fäste mellan klocka och länk. Riktigt skumma skruvar. Måste verkligen få tag på dessa så den får mer handleds tid =D
Vet att dessa är homage, ren kopia eller om det nu var tvärt om. Men måste säga att det fortfarande är min favo klockaEn dag så blir det storebrorsan
![]()
Går att göra egna ganska enkelt - har svarvat till ett par sådana här till en Bulova där de saknades!
Länk