Obskyra auktionshus. Desto sämre bilder och hemsidor desto bättre!Varifrån handlar du egentligen? Obskyra auktionshus/Ebay-användare i de mest otillgängliga delarna av Afrika?
Ruggigt nära en månad nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Obskyra auktionshus. Desto sämre bilder och hemsidor desto bättre!Varifrån handlar du egentligen? Obskyra auktionshus/Ebay-användare i de mest otillgängliga delarna av Afrika?
Ruggigt nära en månad nu...
VafanFick svar! Varorna hade inte skickats än. Men då är de i alla fall inte borttappade.
Plågsamt långsamt... Men jag har varit i kontakt med dem. Tydligen dröjer varorna pga lagerflytt. Men nu börjar det bli rejält pinsamt Jag är liksom hetsig och otålig som standard, håller på att dööööö av nyfikenhet just nu.Hur har det gått? @virrooo
Men nuuuu'rå?
Nu måste det ha kommit
Ja och förvirrande pinsamt. Jag ber dom bara ge mig raka besked. "Ska ni skicka den i veckan eller vet ni inte när ni kommer hinna?" Allt jag begär är ett rakt svar, men det är typ tredje gången jag får något luddigt om att den ska skickas inom kort. Blir knäpp.Jobbigt!
Helt bisarrt!NOPE.... Men enligt auktionshuset skulle de "ta tag i det" nu, vad fan det nu innebär. Det skrevs i måndags, har fortfarande inte fått besked om det faktiskt skickats...
Ja jag har frågat om de verkligen har koll på det jag köpt, men verkar inte vara några problem. Fruktansvärt oseriöst oavsettHelt bisarrt!
Hoppas verkligen att det beror på lagerflytten, och att du får din klocka till slut!
Man börjar ju undra!Har du ens köpt på riktigt eller är det mest för uppmärksamhet?
Hur går det med Breitlingen förresten?Man börjar ju undra!
Ännu en lögnHur går det med Breitlingen förresten?
Nice!Ännu en lögn
Nerå Den saknar sin krona som urisen håller på och letar efter, annars är den klar!
Verkar helt sjukt. Har dom änns grejornaDet här är fan helt sjukt. Ringde upp dom idag IGEN. Nu får jag höra att mina objekt kan vara borta, dom vet inte om dom är det - men möjligheten finns. Då har dom alltså kommunicerat med mig sedan den 19 december 2016 och hela tiden lovar att de ska skicka varorna, flera gånger har de sagt "ja, vi tar tag i det här idag och ser till att varorna skickas i veckan". BLIR FAN TOKIG!
Är det någon KSare som bor i Halmstad som kan hjälpa mig hämta ut varorna på plats? Auktionshuset ligger på Verkstadsgatan 2.
Tror inte ens att det är en railmaster, men jag tror absolut att dom har mina varor men tänker sälja dem för egen vinning. Hittade omdömen som talar för att de gjort så tidigare. Jävla rövhål helt enkelt.Min skeptiska hjärna gissar direkt att de insett vad Railmastern är värd, men försent...
Hahaha, det är nog en rimlig tolkning...känns som jag sakta men säkert håller på att tappa mitt förstånd.
Jag kanske inte ens har köpt några klockor på auktion, allt kanske bara är ett LSD-rus. Ser du mig irra omkring i sumpan kan du väl ringa min mamma? (ja jag vet att jag lägger upp för skämt om min moder)Hahaha, det är nog en rimlig tolkning...