• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fergi

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
178A42C7-C460-472D-AD75-71B1BE640552.jpeg

Sålt Seiko till herrn. Supersmidigt!
 

Steale

Breitling
Köpt en Seiko King Turtle på distans av @Fergi. Inget krångel, bara positivt! Snabb leverans, bra kommunikation och en fin klocka som stämde väl överens med foton och beskrivning. 100% GG i min bok! :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Utan att gå in på tröttsamma detaljer, kan jag bara säga att jag är inte nöjd med hur den klocka jag köpte av @Fergi 22/4 föll ut, den motsvarade inte beskrivningen, har tillbringat perioder hos olika urmakare och slutat med en rejäl merkostnad. För detta har @Fergi visat ringa intresse. Jag gör icke affär med denne TS igen.
 

Kruger20

Omega
2-Faktor
Sålde en Sjöö Sandström på distans till @Fergi.
Mycket trevlig kommunikation och supersnabb betalning!!
Rakt igenom Goodguy i all vår kontakt.
Har gärna nya förehavanden med honom.
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt dykare på distans av @Fergi
Bra, tydlig kommunikation och klockan som beskriven. Gör gärna affär igen.
Goodguy! Rekommenderas!
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Tudor på distans till @Fergi. Supertrevlig affär och riktigt trevligt snack! 100% GG som jag gärna gör fler affärer med🙂
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Bytte klocka i 20k-klassen med @Fergie .
Smidigt och trevligt på alla sätt så en Goodguy i min bok 👍.
 

Empin

Omega
Köpte en klocka på distans av Fergi. Transparent och snabb respons genom hela processen, och trevlig att ha och göra med. Klockan kom packeterad på allra bästa sätt, men tack vare postnord hade enklare skador uppkommit. Trots att det inte var hans fel var Fergi väldigt tillmötesgående och tillsammans löste vi situationen utan drama.
En mycket bra upplevelse från början till slut, och jag är oerhört nöjd.

Hade mer än gärna gjort affärer med denna herre igen, 110% good guy.
 
Topp