• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Feskarn kommer till Storstan!!

H-E!

...gemet har steppats upp! Vi spelar helt plötsligt en annan sport och jag är nere i korpen. Nåväl, jag trivs bra att harva runt i subdivisionerna också!

Grattis! Jäkligt cool klocka. Men jag trodde att det var hysterisk leveranstid på alla Nautilus? Finns vissa på lager?

...och det är inte lätt när man blir alkoholneroende pga. Robs bjud-Champagne, då vet man att man hänger där för ofta! :D

Jag vet åtminstone att instegsmodellerna hos Patek har långa leveranstider. Jag hade bara tur som fick tag på denna klocka för Rob fick in den för ca 1,5 vecka sedan och jag bestämde mig för denna klocka för en vecka sedan.

Jamen vad är det som händer? Försöker ni få PP med komplikationer att bli nya DD-febern på forumet?

Underbar klocka, tusentals med grattis!

Drömklocka, stort grattis. Användbara funktioner för "the international businessman". Vad är de två indikatorerna för Local och Home till för? Väljer man vilken visare som ska visa vad med dem eller?

Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte men jag antar att den ena skivan rör sig efter "vanlig" tid och den andra efter vad GMT-visaren står på. Har för mig att Marcus på Rob sa att blå/vita indikerar natt/dag. ROB-1832

image.jpg

Detta håller på att spåra ur! Vart är KS påväg? Craazyyy PP week on steroids! Kan bara lyfta på hatten och gratulera till en fantastisk klocka!

Men förihelvete! Här har man nyss kommit upp till DD nivå och så är den nya nivån PP med komplikationer! :confused:

Riktigt stort GRATTIS!

Tillbaka
Topp