Sjukt, stort grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får smälla av några bilder strax. Det stämmer ett den har GMT-funktion. Jag har dock valt att "lägga" den visaren bakom timvisaren. Blir lite cleanare då.Så extremt fin!!! JÄTTEGRATTIS!!!![]()
Men vad är det för komplikation på klockan, är det någon slags GMT?
Sjuuukt, grattis Feskarn!!! Är det den nya från Baselworld?
H-E!
...gemet har steppats upp! Vi spelar helt plötsligt en annan sport och jag är nere i korpen. Nåväl, jag trivs bra att harva runt i subdivisionerna också!
Grattis! Jäkligt cool klocka. Men jag trodde att det var hysterisk leveranstid på alla Nautilus? Finns vissa på lager?
...och det är inte lätt när man blir alkoholneroende pga. Robs bjud-Champagne, då vet man att man hänger där för ofta!![]()
Fyy faan vilken sjukt vacker klocka! Hörde jag rätt i videon att den listar 57300 dollar?!![]()
Drömklocka, stort grattis. Användbara funktioner för "the international businessman". Vad är de två indikatorerna för Local och Home till för? Väljer man vilken visare som ska visa vad med dem eller?
Jamen vad är det som händer? Försöker ni få PP med komplikationer att bli nya DD-febern på forumet?
Underbar klocka, tusentals med grattis!
Orkar inte mer! Stort grattis Feskarn till en mycket grym dinka![]()
Såg precis i någon tidning detta , Price Close to $60,000 USD..........![]()
Tokigt! Från tanke till handling på typ en vecka?