• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Feskarn

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt band som kom dagen efter med posten. Dessutom välpacketerat. Affären och kommunikationen var supersmidig :) Feskarn är en av de goda!
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Inte gjort affär men han var mellanhand i en affär för mig. Droppade klockan på mitt jobb och snackade lite. Go gubbe!
 

TB12

Cartier
Köpt Rolex i den något högre prisklassen f2f av @Feskarn. Snabb, bra och ärlig kommunikation hela vägen, en sån säljare som det helt klart känns tryggt att göra affärer med! Given goodguy!
 

Mr A.M

Omega
2-Faktor
Supertrevlig och smidig att gör affärer med.
Jag köpte klockan osedd och betala via Swish. Inga konstigheter, klockan skickades samma dag, och väl framme var allt enligt beskrivning. Mycket nöjd!
/ Aleks
 

Alalouise

Cartier
2-Faktor
Köpt ett mockaband av feskarn. Fin kvalite, supersnabb leverans och otroligt sköna att bära. Gjort affär med en hedersman med andra ord.
 

Kramer

Omega
Jag har köpt ett gäng band av Feskarn. Mycket trevlig och tog sig även tid att besvara lite frågor jag hade. Snabb leverans och Feskarn var även vänlig nog att slänga med några bandstift. Klass! Kvaliteten på banden, både canvas och mockan verkar vid första anblick vara av mycket god kvalitet. Inget att orda om här inte. Feskarn är en GG utan tvivel. Tack!
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Ytterligare ett par bra kanvasband köpta av denna GG.
PostNord såg dessutom till att göra en übersnabb övernattenleverans.
 
Topp