• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Feskarn

Stig

Omega
2-Faktor
Köpt två canvasband av Mikael. Snabb och smidig affär. Leverans till dörren. :)

Goodguy
 
Senast ändrad:

Mauritz

Rolex
@Feskarn
Köpte ett mockaband till min Chronostop, beställde kl 15.40 bandet ligger på mitt kontor dagen efter kl.09.00 det kallar jag service på hög nivå.
100% goodguy enligt mig och kommer återkomma med fler köp vid behov.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Köpte en Oris av feskarn efter att han uppmärksammat min köpes annons.

100% GG i min bok. Klockan precis som beskriven, snabb leverans och välpaketerat :)
 

DrOz

Omega
2-Faktor
Köpte ett canvasband från feskarn. Skitsmidigt och snabbt, slängde tom in några extra bandstift till mig!
Above and beyond goodguy
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Träffat IRL och handlat band av Feskarn, inga problem här.
Straight shooter, good guy osv:)

Snyggt band också!
444E9FF3-2F58-40F4-9BD9-12895BFE1DA1.jpeg
 

DrDre

Patek
Jag har köpt canvasband tre gånger, den lite finare/dyrare varianten. Funkat perfekt och är mkt nöjd med banden.
 

Size

Omega
Köpte ett SS gummiband och fick även med ett mockaband på köpet. Mycket trevlig, bra kommunikation, gör gärna affärer igen! 100% Goodguy!
 

VemTrorDu

Breitling
Verkligen Good Guy!
Mkt hjälpsam, snabb återkoppling och dagen-efter leverans. Jag är supernöjd och kommer definitivt fortsätta handla av Feskarn.

IMG_2503.jpg
 
Topp