• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Feskarn

HSK

Patek
2-Faktor
Köpte ett curved rubber från @Feskarn och är supernöjd med både affären i sig och det mjuka och sköna bandet som är väldigt likt Rubber B till utseende. Jag gjorde en beställning sent på eftermiddagen och talade om att det absolut inte var någon brådska med leveransen men han tog ändå en omväg till en annan brevlåda för att hinna få iväg det samma dag. 110% GG! :)
 

frandinet

Cartier
Köpte ett Canvas med quickrelease 22mm Khaki. @Feskarn var mycket snabb i sina svar och med att skicka bandet, jättebra service. Allt gick snabbt och jättesmidigt, jag är jättenöjd. 100% Good Guy.
 

Angeli

Rolex
2-Faktor
Köpte ett mockband av @Feskarn och jag är mycket nöjd med kvalitén, känns väldigt välarbetat och bra passform. Smidig och trevlig kommunikation Goodguy. Handlar gärna igen :)
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Hakar på trenden med ett gummi med curved ends :)
Så nöjd. Snabbt, bra packat och extra för fin ton i kommunikationen.
procent. Tack.
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Köpte ett Bergeon kit av Feskarn/Watchwear och jag är mer än nöjd med både vara och trevligt bemötande.
En klar goodguy i min bok :)
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Har köpt olika band vid ett flertal tillfällen nu från Watchwear och det är alltid lika smidigt och med en snabb frakt.
Dessutom väldigt snabb att svara på frågor. Rekommenderas till 100 % :)
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
@Feskarn och Watchwear levererar något utöver det vanliga. Det är en transaktion ja, och det är för jäkla trevligt också ♥️
Good good good.
 

SportRolex

Cartier
2-Faktor
Beställde av watchwear igår vid lunch, redan levererat!
Mycket nöjd med verktygen!

Stort tack! 😃
 
Senast ändrad:
Topp