• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Feskarn

eddiemund

Breitling
2-Faktor
Köpte en Grand Seiko på distans av Feskarn. Snabb och trevlig kommunikation och snabb leverans. Gav även mig en bra deal på klockverktyg som jag hade tänkt köpa. 100% good guy, gör mer än gärna fler affärer med Feskarn.
 
J

JooS

Guest
Köpt en Tissot av herrn, Bra packat ett jätte fint klockfodral på köpet. Fin klocka och smidig affär tack. Gg
 

honken166

Omega
2-Faktor
Såg att tråden ändå var bumpad till 2022 så jag tänkte passa på att tacka Feskarn för den service jag fått i samband mina olika köp på Watchwear. 100% service-minded och 100% GG!
Prisvärda och bra band också såklart!
 

mmh

Panerai
2-Faktor
Köpte ett band av @Feskarn. Det gick inte att beställa utomlands via Watchwear.se men han löste det snabbt med bra och personlig service. En riktig GG!
 

New_Guy

Omega
Bought a Furlan Marri mare blu from ferskan. Topnotch guy 100% doing business with him again. Recommend you on checking out his watch accessories from his website!!
 

mxaho

Breitling
Köpt en Must de Cartier av @Feskarn. Blixtsnabb leverans och klockan helt i enlighet med beskrivning. Allt topp, gör gärna affärer tillsammans igen i framtiden!
 
Topp