Vad innebär eftersläppet , betyder det att man kommer in efter att alla ätit?
Du får stå utanför och vänta, när 1 blir för full och utkastad får 1 annan komma in. Klassiker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad innebär eftersläppet , betyder det att man kommer in efter att alla ätit?
bara om dom är från vischanBlir det herrmiddag?
Några intresserade damer borde väl kvoteras in!![]()
Missade anmälan..Blir det herrmiddag?
Tror inte det är något problemMissade anmälan..
Kåtgubbe.Blir det herrmiddag?
Rimligt.Missade anmälan..
Var utomlands, så ganska rimligt att jag missade detRimligt.
Vaknat på fel sida idag?Kåtgubbe.
Rimligt.
Jag missade blinksmileyn..Vaknat på fel sida idag?
Men du drack din vanlig kanna med 10 nypressade citroner innan du loggade in va?Jag missade blinksmileyn..![]()
Vid sådana kommentarer så känns den ganska viktig, ironi fungerar som bekant väldigt dåligt över internet utan tillhörande smileysJag missade blinksmileyn..![]()
Å andra sidan var det inte ironi.. helt och hållet.Vid sådana kommentarer så känns den ganska viktig, ironi fungerar som bekant väldigt dåligt över internet utan tillhörande smileys![]()
Då kan du hålla dina liknande kommentarer för dig själv hädanefterÅ andra sidan var det inte ironi.. helt och hållet.
Jabla syftade säkert på kvotering för klockintressets skull, men det kunde ju feltolkas. Vilket jag medvetet gjorde, på skämt.Då kan du hålla dina liknande kommentarer för dig själv hädanefter![]()
Jabla syftade säkert på kvotering för klockintressets skull, men det kunde ju feltolkas. Vilket jag medvetet gjorde, på skämt.
Men visst, jag ska försöka skoja till det med lite smileys i fortsättningen.![]()
Kul. Blir roligare så.Vid sådana kommentarer så känns den ganska viktig, ironi fungerar som bekant väldigt dåligt över internet utan tillhörande smileys![]()
Kan du länka till anmälningstråden så är du snäll.Jepp, + en "snart kommer anmälan upp" tråd som innebar en mätbar sänkning av produktiviteten och BNP i landet
Cliff, vad har vi sagt om att vara inne på KS för sällan?Kan du länka till anmälningstråden så är du snäll.![]()
Jepp, + en "snart kommer anmälan upp" tråd som innebar en mätbar sänkning av produktiviteten och BNP i landet
Jag hade gärna agerat kuttersmycke men jag är upptagen den dagen.Blir det herrmiddag?
Enda godtagbara orsaken från din sida är ett ultralopp......då är det kool...Jag hade gärna agerat kuttersmycke men jag är upptagen den dagen.
*vågavägrasmiley*
Jag ska vara funktionär på ett. Gills det?Enda godtagbara orsaken från din sida är ett ultralopp......då är det kool...
Gvs inte.....det kan man göra örnbakis......inte så glatt kanske.....men det går.........Jag ska vara funktionär på ett. Gills det?