• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Festinfo!

Vesper

Rolex
Har bott där ett tiotal ggr och jag har alltid varit nöjd. Minst fyra ggr har jag fått ett bättre rum än vad jag betalat för. Men, jag kanske har haft tur. Bra frulle också.


J
Edit: Är iofs jävligt trevlig om nu det räknas.
Jag har bara bott där en gång så visst kan det ha varit otur, minns att rummet var halvdasigt och en del saker som var trasiga. På frukosten var det ena efter det andra slut.
 

Vesper

Rolex
Det är väl bara ta något, tex något av stadens Elite-hotell? Bra rum & bra frukke.
Dessutom, ni ska väl ändå supa er stup, kommer ni ens komma ned till frukosten? Vara tillräckligt nyktra för att lägga märke till hur pass skön/oskön sängen är? Eller ens minnas vägen till era hotell? ;)
Haha du kan ha en viss poäng :D
 

jabla

Sarlacc
Det är väl bara ta något, tex något av stadens Elite-hotell? Bra rum & bra frukke.
Dessutom, ni ska väl ändå supa er stup, kommer ni ens komma ned till frukosten? Vara tillräckligt nyktra för att lägga märke till hur pass skön/oskön sängen är? Eller ens minnas vägen till era hotell? ;)

intebitter.jpg


;)
 

jabla

Sarlacc
Är det "jag är inte bitter" som du referat till? Bara en bild ger mig inte mycket :p
Då jag inte ens anmälde mig till detta evenemang kan jag inte påstås vara särskilt bitter? ;) Det finns mycket här i livet jag är bitter över, men detta är icke ett utav de.
Tråkigt att du inte anmälde dig, hade vart trevligt att träffas.
 

Rearden

Cartier
Klockbröder och systrar - hänger inte med i tråden riktigt. Finns plats/eftersläpp kvar? För den som letar boende och kanske inte vill bo på hotell så har jag plats hemma hos mig i Djursholm, PMa om så. Alltid kul med nya klock-bekantskaper!
Eftersläppsfrågan är intressant för mig också! Enda klocksnackseventet jag varit på var mer än trevligt.
 

M74

Omega
Tror jag missat en liten (dock ytterst viktig) pusselbit,festen går av stapeln i morgon 14 jan kl 1800, men vart är den,adress?
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Några som vill träffas tidigare på lördagen?
Själv tänkte jag bland annat åka till Klockmaster Globen o visa hur en INOX skall se ut.

Kan dessvärre inte komma med till Globen under dagen men skulle väldigt, väldigt gärna vilja se deras reaktion... :p
En liten filmsnutt kanske?
 

Krillan

Omega
Kommer käka lunch vid 12.30 runt C stat med en bekant, men han är ju KS gubbe med, så de som är sugna kan ju hänga på o därefter gå en sväng bland butikerna?
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Erikssons, nymans och robbe är planen, kan ju dock finnas ett par goa pubbar med bärs och spana in :rolleyes:
Jag gjorde en liten lunchpromenad igår och kan baserat på den även rekommendera Krons i PK-huset och LuxuryWatches på Grev Turegatan. Alla butiker jag var inne i beklagade sig lite över att det var lite tomt hyllorna nu efter jul, så det kan vara värt att knalla runt lite...
 
Topp