Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännet har ju lite vintagestil, så tycker det passar utmärkt. Inte hittat nån länk som passar än?Tack så mycket Fixoflex!
Jag hade en liten oro om ett modernt GS-spänne skulle gå ihop med en vintage-GS. Men jag kan säga att oron var obefogad. Spännet var som gjort för min 61GS!![]()
Rör inte runt mer i den grytan nu.Spännet har ju lite vintagestil, så tycker det passar utmärkt. Inte hittat nån länk som passar än?
Vad menar du? (nåt jag missat..?)Rör inte runt mer i den grytan nu.
Det finns en länk som jag skulle kunna tänka mig, den sitter på 6145/46-8050.Spännet har ju lite vintagestil, så tycker det passar utmärkt. Inte hittat nån länk som passar än?
Jo det har du rätt i, tänkte inte på det...Den tror jag inte passar. Ska ju vara raka ändar...
Rakuten, Yahoo Japan Actions, Sweetroad... Ebay skall nog undvikas då det rör sig till stor del om skräpex som överpolerats samt en del mystiska ihop-plock.
Tack.Det där krokobandet sitter verkligen som en smäck på din GS.
Blev lite sugen men tror inte att jag har en lämplig klocka. Eller har jag det...
Kanske måste safea och skaffa GS?
Tack!Japamart startsida: http://japamart.com/index.php
Jag är ganska osäker på rakuten, känner till väldigt lite om dem. Jag fick hjälp på privat håll med min GS. yonsson kanske skulle kunna hjäpa dig via Yahoo japan actions...Är Rakuten en butik, eller fungerar den som Chrono24 där det finns olika säljare som man inte vet någonting om? Har blivit grymt sugen på en GS på sista tiden, och där fanns det ju en del till bra priser.![]()
Jo det är riktigt krokodilskinn, det är markerat med Genuin Crocodile på baksidan.
Ingen aning faktiskt. Jag hade nog ren tur antar jag.Hur är det med krokodilprylar egentligen? Hade tullen lagt vantarna på bandet om dom sett det? Någon som vet?
Ingen aning faktiskt. Jag hade nog ren tur antar jag.
Galaxxy
På Rakuten finns både auktioner och fasta priser. Det är olika säljare som på chrono24. På auktionssidan kan man se tidigare referenser, men jag vet inte om man kan göra det på sidan med fasta priser.
Haha.. det var som fan..Jobbade lite med Jean Paul Gaultier-utställningen på arkitektur och designmuseum i somras och då hade tullen lagt beslag på en handväska gjord av sköldpadda(wtf?) och nån jävla hatt av papegojfjädrar(wtf??)...
Sweetroad är en riktig affär. Dom ska ju ha garantier också.Tackar för svar! Får kika runt lite, skulle helst vilja handla från någon riktig butik, där det är en och samma säljare.![]()