Aahahhahaha BÄSTA!!Ja, Yngwie Malmsteen har alltid varit en klart lysande ledstjärna för mig vad gäller takt, ton och god smak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aahahhahaha BÄSTA!!Ja, Yngwie Malmsteen har alltid varit en klart lysande ledstjärna för mig vad gäller takt, ton och god smak.
haha "EGG-MASTER I"
Håller med och tycker samma som du men jag kan ändå förstå att man kan resonera så kring alla funktioner, typ dispyn att då "måste" man dyka till 3900m eller typ kronografen och mäta hastighet haha!
Såg någon handlare i UK som skulle ha £12 500, så ca 130 glada laxar.Alltså, den är riktigt snyggdu skrev att den ligger högt, hur högt?
Nypris i Svedala är 142k
Så den finns i butik i Svedala!?! Visste inte ens att det fanns en urmakare där...![]()
Så den finns i butik i Svedala!?! Visste inte ens att det fanns en urmakare där...![]()
...är ju överjävligt FEEEET
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker nog det är den coolste stålisen från Rolex just nu....men priser känns dock överjävligt hög...![]()
Jag gillar inte YACHT-MASTER II på bezeln och komplikationen är värdelös för alla som inte deltar i seglartävlingar.
helt plötsligt är vitguldaren inte lika unik.
Vitguldaren ser dock helt annorlunda ut.![]()