Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en i Skövde. Han har dessutom gott om olika DJ, DJ2, Sub och även DSSD hemma. Pagoldhs Ur.På tal om det finns det en ur-butik i Motala med en Rolex-klocka modell mycket äldre. Hur länge sedan var det det fanns en AD där, förutsatt att den är autentisk?
Hur är pagoldhs i prissättning på rolex? Bättre priser än i större orter?Finns en i Skövde. Han har dessutom gott om olika DJ, DJ2, Sub och även DSSD hemma. Pagoldhs Ur.
Ingen koll på det faktiskt. Listpriserna är väl rek.pris skulle jag tippa. Service på Breitling (AD) var den billigaste jag hittade när jag ringde runt till Sthlm och Gbg. Kul med en lokal förmåga som kan serva både Rolex och Breitling!Hur är pagoldhs i prissättning på rolex? Bättre priser än i större orter?
Tror det nämndes men klarar inte av den just pga att det står YACHT-MASTER II över halva bezelen - förstör klockan het i mitt tycke.
Men det är ju bara mina små tankar om saken.
Vilken vulkan står högst på hopplistan?
Men så snart du får en på handleden kommer ha-begäret sätta tänderna i dig så att du inte kan äta eller sova förrän du äger en.
Eller så behöver jag hugga av min egen arm...![]()
Du vill ha en Yacht-Master II alltså, om jag inte missförstår.
Yellowstone?
Gärna under utbrott!
Bra val, mycket bra val.
Frun är ju geolog så man har snappat upp ett och annat
Och gärna om världsdödare..
Men nej, hellre äter jag surströmming och lakrits!
Det är väl nästintill gonatt om den vaknar va?
Då hjälper inga YM II:s
Vad jag kommer ihåg så är beräkningen att yellostone får ett utbrott ungefär var 60'000 år, något som nu är passerat med några hundra år någonting.
När det smäller så kommer det att vara så kraftigt att jorden kommer att ligga i totalt mörker, av alla partiklar i luften, i ca 7-8 år. Då inget solljus kommer ner till jorden så dör alla växter, sen alla djur och även de människor som inte sitter på en jävla massa konserver!
Jag läste något för ungefär ett år sedan att marken vid vulkanen har höjts ovanligt fort den senaste tiden och nu ökat med över 20cm. Så det är väl mest att hålla tummarna![]()
Men det är ju bara mina små tankar om saken.
Måste kännas skönt att få ventilera sina tankar...