• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Finaste/bästa klockan under 4000

upload_2019-2-3_10-44-14.jpeg

Jag röstar på Seiko SKX031 :)

https://www.ebay.co.uk/itm/254063819620?ViewItem=&item=254063819620 av honom köpte jag min, sedan får du tulla den också, om du inte har vägarna förbi NY.

Han har re-listat den flera gånger. Så det syns inte hur många han har sålt. Tror han köpte upp ett mega lager, av Bulova som måste ligga i närheten.

Första posten, härligt forum!

Ska till NY om några veckor, kunde vara intressant att se om det går att plocka upp den där. Tack för tipset!

Svajigt det här med att köpa klocka, så många roliga tips för dom här pengarna. Casio Oceanus OCW-S100 1AJF blir ju lite dyrare men är riktigt läcker.
Svajat mellan ny Explorer 1, TH Carrera och Omega AT sen när man börjar leta lite och hittar allt snyggt här i forumet för i sammanhanget småpengar blir ju beslutsångesten total. :)

Kan rekommendera en Seagull 1963 från watchunique, har haft min sedan i oktober och jag är riktigt nöjd med den. Ett stort plus är att den är billig så för cirka 4 tkr kan du köpa fiskmåsen samt en SKX007 :greedy:

IMG_20190120_144155.jpg

IMG_20180801_172238.jpg

(Sålde min SKX007 när jag köpte min PADI, ångrar det lite nu :banghead:)

Tillbaka
Topp