Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://www.ebay.co.uk/itm/254063819620?ViewItem=&item=254063819620 av honom köpte jag min, sedan får du tulla den också, om du inte har vägarna förbi NY.
Han har re-listat den flera gånger. Så det syns inte hur många han har sålt. Tror han köpte upp ett mega lager, av Bulova som måste ligga i närheten.
Victorinox går att få tag i billigt i staterna, dollarn är svag nuFörsta posten, härligt forum!
Ska till NY om några veckor, kunde vara intressant att se om det går att plocka upp den där. Tack för tipset!
Hoppas du är ironisk, ty dollarn står väl nu i typ 9,1 - och har varit nere på 5-6. Det är DYRT att köpa i USA just nu.Victorinox går att få tag i billigt i staterna, dollarn är svag nu
Framför allt är kronan svag.Hoppas du är ironisk, ty dollarn står väl nu i typ 9,1 - och har varit nere på 5-6. Det är DYRT att köpa i USA just nu.
Va? Vart köper du en ny blå lagun under 4?En begagnad Cocktail Time kanske?, originalversionen. Är själv en nöjd ägare (ej min egen på bild)
![]()
Eller så kan du få en ny blå lagun samuraj för under 4K![]()
Va? Vart köper du en ny blå lagun under 4?
Du får gärna säga till om du hittar en begagnad i toppskick för det priset medDet vet inte jag heller vid en närmare koll!, sorry tog fel på modell. Liksom Cocktail Time så får det bli en begagnad
Aha my badHoppas du är ironisk, ty dollarn står väl nu i typ 9,1 - och har varit nere på 5-6. Det är DYRT att köpa i USA just nu.