• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fixxxer

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Köpt klocka av @Stefanweei och allt funkade klockrent! Snabba svar, härligt snack och mycket fint packat! Gör gärna fler affärer med den här goodguyen! Tuppen upp :)
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Förutom att ha träffats många gånger under trevliga former har jag även sålt två Rollar till Stefan. Smidigt och enkelt båda gångerna. Vid ett tillfälle har jag även Swishat Stefan för att köpa en Rolle åt mig när jag själv inte kom loss. Han är minst 200% Goodguy och jag rekommenderar honom både som köpare, säljare och vän!
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Bytte Rolex med @Fixxxer, F2F. Fick utöver en Explorer en trevlig pratstund, god öl och länkförlängning. Tack för en trevlig affär! Rekommenderas starkt, 110% GG.
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en klocka i 20k klassen av @Fixxxer .Ett nöje att göra affärer med med god kommunikation från början till slut. 100% goodguy och skulle absolut göra affärer med igen
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Nu har jag även sålt till @Fixxxer och funkar precis lika bra som att handla från honom.
Superb kommunikation samt betalning.
Finns risk för fler affärer i framtiden- 110% GG!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Fixxxer är en ypperligt trevlig person som jag är väldigt glad över att jag fått förmånen att lära känna. Har dessutom också fått nöjet att köpa en mycket fin klocka i nyskick till ett bra pris, perfekt paketerad och med blixtsnabb leverans. 18 timmar från dörr till dörr så PostNord kan när dom vill ... ;)

Hur som helst, jag litar givetvis till 100% på honom och det kan du också göra! Goodguy är bara förnamnet ...
 
Topp