• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fixxxer

Köpte en Speedmaster på distans av @Fixxxer, trevlig och smidig affär. Klocka enl beskrivning. Riktigt snabb leverans. Mina bästa rekommendationer.

Bytt klocka i 30-40k klassen med denna herre. Bra kommunikation, snabb leverans och grymt välföpackat. Tveklöst GG som jag gärna gör affärer med igen.

Köpt SMP av denne trevlige man F2F över en kopp kaffe. Inte första bekantskapen men väl den första affären. Att han var helreko kille visste jag sen innan och det gällde ju definitivt nu också, han vet hur man får en köpare nöjd. Total goodguy!

Köpte en iwc av mig f2f. Instämmer i hyllningskören, definitivt en GG.
Nu inväntar jag försäljningen så att jag kan köpa tillbaks den;)
Rekommenderas varmt!

Sålde en korthållare till @Fixxxer - snabb och smidig kommunikation, omgående betalning och inga konstigheter helt enkelt.

Behöver knappt fler referenser men kan rekommenderas!

Köpt klocka av denna trevliga typ. Tredje gången som vi gör affär och lika smidigt som vanligt. Blixtsnabb och välförpackad leverans av en grym klocka som han kommer att ångra att han sålde ... ;)

Solklar goodguy i min bok!

Gjorde en blixtsnabb länkaffär med Fixxxer. Pengar på kontot en halvtimme efter skapad annons. Behöver jag säga att allt gick som smort?.
Good guy i min bok!

Köpte en trevlig pjäs av @Fixxxer, fick dessutom ta med mig klockan innan full betalning erhållits.
Definitivt en GG som även är mycket trevlig att dela några pilsner med vilket har hänt flertalet gånger:)
Rekommenderas

Köpte en länk av @Fixxxer som prutade av sig självt på sitt eget begärda pris och sedan bjöd mig på en utsökt god Amazing Haze IPA :) En hyvens man, en sann klockentusiast och förstås 100% GG.

Köpte en Oris Aquis Titanium Date 43.5mm på distans av @Fixxxer. Betalade i förskott via Swish. Välpaketerat, snabb leverans och mycket trevlig kontakt. 100% GG. Rekommenderas!

Köpte en aquaracer på distans av @Fixxxer
Trevlig konversation
Väl packad
Snabb leverans
Följde till och med paket och skrev att den finns och hämta:)
Tok nöjd
100%GG
Rekomenderas +++++
Gör gärna flera affärer :)

Tillbaka
Topp