• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Flerro

Köpt en Seiko på distans. Tillmötesgående med ytterligare bilder, bra och tydlig kommunikation. Skickade snabbt när köpet var klart. Definitivt en good guy!

Köpt en Eterna av @Flerro, trevligt bemötande med bilder och bra kommunikation. Klockan i utmärkt skick. Bara att rekommendera och absolut en GG.

Genomförde ett byte/köp med @Flerro . Föredömlig kommunikation och trevligt bemötande. Klockan synnerligen välpackad och i utlovat skick. Blixtsnabbt inlämnat för leverans efter överenskommelse om affär. Definitivt rekommenderad hundraprocentig GG!

Köpte en Nomos av @Flerro och allt gick exemplariskt. Good kommunikation, trevlig och skickade klockan snabbt som bara den.
100% GG

Köpte en Linde Werdelin av @Flerro
Utmärkt kommunikation och trevlig att ha att göra med så rekommenderas alla dagar i veckan. 100% GG

Klockan i sig var och är även den kalas bra.

Köpt Omega Speedmaster Professional av @Flerro idag.
Mycket trevligt möte F2F med lite klocksnack.
100 % seriös och hederlig Good Guy som jag gärna gör fler affärer med!

Köpt på distans av @Flerro, snabb och trevlig kommunikation, snabbt skickat och allt välpackat.
Och klocka och tillbehör var givetvis i beskrivet skick (alltså toppen).
Kunde inte vara nöjdare!

Köpt klocka ftf av @Flerro. Jag gillade diskretionen, ordningen och noggrannheten. Lägg sen på kunnandet, ett genuint klockintresse och trevligt bemötande så blir det en 100% good guy. Själva formalian med kvittoskrivning och swishbetalning är ju en hederssak men inte självklar så det uppskattade jag. Sen var klockan som beskriven, om inte bättre. Det uppskattas också så jag vill rekommendera @Flerro till fler som vill ha ordning på sin passion för fina klockor.

Köpte på distans. Allt var föredömligt skött och klockan var i ännu bättre skick än jag kunde förvänta mig. Rekommenderar verkligen @Flerro

Tillbaka
Topp