• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Flipperspel - slam tilt

Brorsan har "flippat" några av sina äldre klassiker och köpt ett gäng av nyare snitt.
Riktigt kul! :)

IMG_20230705_192959.jpg
IMG_20230705_192956.jpg
IMG_20230705_191713.jpg

IMG_20230705_191044.jpg
Grym set—up. Stranger things har en förmåga att suga fast en vill spelet. Hur är FF?

Lever folk?
Har hänt lite hos mig sedan sist jag skrev.

Dessa har inkommit:
Ett BSD i bedrövligt skick, älskar det!
IMG_3388.jpeg

Johnny Mnemonic!
IMG_3809.jpeg

Hämtade ett Champions Pub åt polaren (således faktiskt ej mitt men står fortfarande i mitt vardagsrum)
IMG_4577.jpeg

Road Show!
IMG_4720.jpeg

Sedan var jag trött på att bära flipper.
Så givetvis hämtade jag ett WHO Dunnit.
(Håller på att göra iordning det, står fortfarande på träbitar på golvet eftersom jag behöver lackera benen)
IMG_4837.jpeg

Dessa har fått lämna:

JP byttes mot Johnny Mnemonic ovan.
IMG_3333.jpeg

Sedan byttes Johnny Mnemonic mot Road Show som visas ovan.

Sedan ställde jag RFM och CV på jobbet.
IMG_4704.jpeg

Samt så är det flipper SM 24 November.
Förhoppningsvis är åtminstone 3 av mina spel med: The Shadow, Junkyard och EHO Dunnit är planen.
BSD var tanken men det strular lite (som vanligt) och jag har inte haft tid för det helt enkelt.
Kanske även farsans Playboy.

Hos mig ekar det det tomt…sålt iväg Godzilla PRO samt Elvira…saknaden är total. Nya Elvira är enligt mig grymt snyggt! Men priset på nya flipper har skenat som allting annat.

Tillbaka
Topp