• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Flipperspel - slam tilt

Blev lite flipper och bärs ikväll!
CB2BA370-7577-4004-8655-4B0E2E792804.jpeg

Här har en möjlighet dykt upp. Såg att ett flertal games var till salu på auktion. Hoppas någon här kniper ett.

Sådana absurda priser. Tragiskt att se att folk betalar det.
Sist var det ju ett Bugs Bunny Birthday Ball som slutsumman till köparen blev typ 55k.
Det skitspelet gör sig nog inte ens som brasved….

Till tråden fick jag igår höra något tråkigt. En lokal som min far har 5st spel undanstoppade på brann.
Rök/sot och lite fuktskadade tyvärr. De var i en helt annan ände av lokalen så de var inte nära branden men blir ju skit ändå. Gamla spel så ett Stern Stars, ett Hot Tip och några andra.
Tråkigt som fan :( Antagligen går de ej att rädda.

Sådana absurda priser. Tragiskt att se att folk betalar det.
Sist var det ju ett Bugs Bunny Birthday Ball som slutsumman till köparen blev typ 55k.
Det skitspelet gör sig nog inte ens som brasved….

Till tråden fick jag igår höra något tråkigt. En lokal som min far har 5st spel undanstoppade på brann.
Rök/sot och lite fuktskadade tyvärr. De var i en helt annan ände av lokalen så de var inte nära branden men blir ju skit ändå. Gamla spel så ett Stern Stars, ett Hot Tip och några andra.
Tråkigt som fan :( Antagligen går de ej att rädda.
Trist trist trist…

Var förbi Freeplay i Örebro idag med familjen.
Jävla schysst snubbe som jobbade där!
Och vilka jävla spel! 😍 och vilket fantastiskt skick på samtliga! Mycket trevligt. Grabben hade mycket roligt och jag och frugan hade det trevligt!
Fick med mig lite Cirqus Voltaire godis också såklart :)

Var förbi Freeplay i Örebro idag med familjen.
Jävla schysst snubbe som jobbade där!
Och vilka jävla spel! 😍 och vilket fantastiskt skick på samtliga! Mycket trevligt. Grabben hade mycket roligt och jag och frugan hade det trevligt!
Fick med mig lite Cirqus Voltaire godis också såklart :)
Kul, Hade dom inne något till försäljning? På hemsidan är det inte så många titlar som lockar.

Kul, Hade dom inne något till försäljning? På hemsidan är det inte så många titlar som lockar.
Tror de flesta är deras samling men de säljer också JJP men vill inte marknadsföra det.
De är ju (tydligen, fick reda på det igår) delägare i Pinball Brothers. Jag hann aldrig spela Alien eller Halloween då jag hade monstret med mig men vi mekade lite med Halloween och alla saker på spelplan kändes som väldigt hög kvalitet. Kan dock ej säga mer än så.

känns ensamt i tråden..
Hur som helst så fick Junk Yard nya kondingar på AV kortet så nu flimrar inte skärmen längre och 100hz brum är borta.
Och Cirqus Voltaire fick färgskärm i sig.
03101DB2-936C-4032-8AD5-12A2BCC020B7.jpeg

FDBF755E-FFFB-49AC-B599-0EEE2AAF2746.jpeg
Bra jobbat. Vi är nog rätt få som gillar flipper lika mycket (eller mer) än klockor på ett klockforum. Men för mig finns det många likheter. Ny coola spel och vintage flipper som är omöjliga att få tag på…precis som Rolex. Själv har jag avyttrat klockor och siktar nu på ett Godzilla (PRO eller premium)

Bra jobbat. Vi är nog rätt få som gillar flipper lika mycket (eller mer) än klockor på ett klockforum. Men för mig finns det många likheter. Ny coola spel och vintage flipper som är omöjliga att få tag på…precis som Rolex. Själv har jag avyttrat klockor och siktar nu på ett Godzilla (PRO eller premium)
Jo så är det.
Jag använder inte KS längre för klockor då jag har lagt det åt sidan samt så är jag sjukt nöjd OWG med min Tudor Pelagos.
Men det är bra folk här inne som gör att man ändå är kvar.
Godzilla har jag ännu ej provat tyvärr. Ser bra ut!
Nya Bond ser dock ut som en snarkfestival…

Jo så är det.
Jag använder inte KS längre för klockor då jag har lagt det åt sidan samt så är jag sjukt nöjd OWG med min Tudor Pelagos.
Men det är bra folk här inne som gör att man ändå är kvar.
Godzilla har jag ännu ej provat tyvärr. Ser bra ut!
Nya Bond ser dock ut som en snarkfestival…
Håller med, Bond imponerar inte av det jag sett. Sökte runt lite och inte lätt att hitta ett Godzilla Premium så det får luta mot ett PRO. premium som jag hittade finns i Italien o dryga 40k dyrare än ett PRO. Ett alternativ som dök upp är Metallica PRO. har tyvärr inte testat spelet men gillar M…jakten är det roliga😊

Håller med, Bond imponerar inte av det jag sett. Sökte runt lite och inte lätt att hitta ett Godzilla Premium så det får luta mot ett PRO. premium som jag hittade finns i Italien o dryga 40k dyrare än ett PRO. Ett alternativ som dök upp är Metallica PRO. har tyvärr inte testat spelet men gillar M…jakten är det roliga😊
Metallica är ett MYCKET bra spel.
Men det är helvetiskt frustrerande för det är fan inte enkelt.
Dock tycker jag själv mer om Ghostbusters men det är preferenser.
Metallica är som sagt riktigt bra. Men var beredd på att det är knappast enkelt. Man får våndas och brottas rätt bra med det.

känns ensamt i tråden..
Hur som helst så fick Junk Yard nya kondingar på AV kortet så nu flimrar inte skärmen längre och 100hz brum är borta.
Och Cirqus Voltaire fick färgskärm i sig.
03101DB2-936C-4032-8AD5-12A2BCC020B7.jpeg

FDBF755E-FFFB-49AC-B599-0EEE2AAF2746.jpeg
Om inte jag bodde i en extremt lyhörd 100 år gammal minilägenhet så skulle jag fortfarande ha flipper och vara sjukt aktiv. Tyvärr är det en omöjlighet om jag inte vill bli vräkt från föreningen. 🙂

Tillbaka
Topp