BadkarsPiraten
Guld
Blev lite flipper och bärs ikväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sådana absurda priser. Tragiskt att se att folk betalar det.Här har en möjlighet dykt upp. Såg att ett flertal games var till salu på auktion. Hoppas någon här kniper ett.
Auktioner online - Nätauktioner & Konkursauktioner | PS Auction
Auktionsexperter med fokus på konkurser, avyttringar, avvecklingar och överskott. Nätauktioner varje dag. ✓ Fynd & förnuft sedan 1958 ✓ Hållbar konsumtionpsauction.se
Trist trist trist…Sådana absurda priser. Tragiskt att se att folk betalar det.
Sist var det ju ett Bugs Bunny Birthday Ball som slutsumman till köparen blev typ 55k.
Det skitspelet gör sig nog inte ens som brasved….
Till tråden fick jag igår höra något tråkigt. En lokal som min far har 5st spel undanstoppade på brann.
Rök/sot och lite fuktskadade tyvärr. De var i en helt annan ände av lokalen så de var inte nära branden men blir ju skit ändå. Gamla spel så ett Stern Stars, ett Hot Tip och några andra.
Tråkigt som fan Antagligen går de ej att rädda.
Riktigt bra lineup! Cirqus har jag knappt spelat…men vad är siktet inställt på efter detta? Finns det plats kvar att fyllaIgår vart det en Slam Tilt på riktigt.
Bucket list - Cirqus Voltaire!!!
Siktet är på Medieval Madness.Riktigt bra lineup! Cirqus har jag knappt spelat…men vad är siktet inställt på efter detta? Finns det plats kvar att fylla
Står själv i kö på MM remake (plats10). Frågan är när det kommer och om det kommer?..:inte lätt att hitta ett beggat.Siktet är på Medieval Madness.
Då var vi (vår) heliga trio: ToM, CV och MM.
Har inte ställt oss i kö än.Står själv i kö på MM remake (plats10). Frågan är när det kommer och om det kommer?..:inte lätt att hitta ett beggat.
Kul, Hade dom inne något till försäljning? På hemsidan är det inte så många titlar som lockar.Var förbi Freeplay i Örebro idag med familjen.
Jävla schysst snubbe som jobbade där!
Och vilka jävla spel! och vilket fantastiskt skick på samtliga! Mycket trevligt. Grabben hade mycket roligt och jag och frugan hade det trevligt!
Fick med mig lite Cirqus Voltaire godis också såklart
Tror de flesta är deras samling men de säljer också JJP men vill inte marknadsföra det.Kul, Hade dom inne något till försäljning? På hemsidan är det inte så många titlar som lockar.
Bra jobbat. Vi är nog rätt få som gillar flipper lika mycket (eller mer) än klockor på ett klockforum. Men för mig finns det många likheter. Ny coola spel och vintage flipper som är omöjliga att få tag på…precis som Rolex. Själv har jag avyttrat klockor och siktar nu på ett Godzilla (PRO eller premium)känns ensamt i tråden..
Hur som helst så fick Junk Yard nya kondingar på AV kortet så nu flimrar inte skärmen längre och 100hz brum är borta.
Och Cirqus Voltaire fick färgskärm i sig.
Jo så är det.Bra jobbat. Vi är nog rätt få som gillar flipper lika mycket (eller mer) än klockor på ett klockforum. Men för mig finns det många likheter. Ny coola spel och vintage flipper som är omöjliga att få tag på…precis som Rolex. Själv har jag avyttrat klockor och siktar nu på ett Godzilla (PRO eller premium)
Håller med, Bond imponerar inte av det jag sett. Sökte runt lite och inte lätt att hitta ett Godzilla Premium så det får luta mot ett PRO. premium som jag hittade finns i Italien o dryga 40k dyrare än ett PRO. Ett alternativ som dök upp är Metallica PRO. har tyvärr inte testat spelet men gillar M…jakten är det roligaJo så är det.
Jag använder inte KS längre för klockor då jag har lagt det åt sidan samt så är jag sjukt nöjd OWG med min Tudor Pelagos.
Men det är bra folk här inne som gör att man ändå är kvar.
Godzilla har jag ännu ej provat tyvärr. Ser bra ut!
Nya Bond ser dock ut som en snarkfestival…
Metallica är ett MYCKET bra spel.Håller med, Bond imponerar inte av det jag sett. Sökte runt lite och inte lätt att hitta ett Godzilla Premium så det får luta mot ett PRO. premium som jag hittade finns i Italien o dryga 40k dyrare än ett PRO. Ett alternativ som dök upp är Metallica PRO. har tyvärr inte testat spelet men gillar M…jakten är det roliga
Om inte jag bodde i en extremt lyhörd 100 år gammal minilägenhet så skulle jag fortfarande ha flipper och vara sjukt aktiv. Tyvärr är det en omöjlighet om jag inte vill bli vräkt från föreningen.känns ensamt i tråden..
Hur som helst så fick Junk Yard nya kondingar på AV kortet så nu flimrar inte skärmen längre och 100hz brum är borta.
Och Cirqus Voltaire fick färgskärm i sig.
Boom!köp genomfört! Mods beställt, nu är det bara att vänta. Beräknad ankomst av Godzilla PRO i mellandagarna
Fin uppställning! Rätt mysigt när flytet ramp/ramp sitter på Fish Tales…sedan gäller det bara att fånga fiskenUnknown location från igår
Var mycket trevligt! Helvete vilket ilsket spel Fish Tales är, älskar det!
Black Rosé var riktigt bra!
Man får flow en kort stund och sedan slår spelet tillbaka på en. Hårt.Fin uppställning! Rätt mysigt när flytet ramp/ramp sitter på Fish Tales…sedan gäller det bara att fånga fisken
Fyfan! När får man komma förbi?Uppackat o justerat på vissa punkter…lite moddning…testspelat…nu gäller det att lära sig reglerna
Säg till innan så tar jag fram en kall eller ställer på kaffekannan, välkommen!Fyfan! När får man komma förbi?