• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FOQ

v0n

Patek
2-Faktor
Sålt klocka till herr @FOQ . En mycket angenäm affär och dessutom en trevlig prick på alla sätt och vis, 110% GG helt enkelt.
 
  • Like
Reactions: FOQ

SVENUR

Omega
2-Faktor
Köpte en Smiths av FOQ. Mycket trevlig upplevelse med tydlig information från start till mål. 100 % GG med andra ord!
 
  • Like
Reactions: FOQ

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Bedrev lite byteshandel med @FOQ (bra nic förresten) vilken var oerhört smidig. Gott snack, skickat så snabbt han kunde, mycket väl paketerat och klockan var som beskriven.
Två stadiga tummar upp.
 

Crispie

Rolex
Köpt klocka av FOQ. Smidig och enkel i kommunikationen, snabb leverans, välförpackad och klockan var i riktigt fint skick. Gör gärna affärer igen!
 

Svävaren

Omega
Sålt två band till @FOQ f2f och det har genomgående varit en bra och trevlig kontakt. Står fast vid mitt uttalande tidigare i tråden, rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: FOQ

M26

Rolex
2-Faktor
Ännu en affär i säcken med @FOQ, alltid lika smidigt och trevligt! Mina varmaste rekommendationer!
 
  • Like
Reactions: FOQ

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Köpt G-shock. En smidig affär med bra kommunikation och snabb leverans. Inga konstigheter. Rekommenderas!
 

Nilzén

Cartier
Köpte en Baltic Aquascaphe av @FOQ . Mycket positiv upplevelse. Trevlig kontakt. Tillmötesgående när en smärre avvikelse uppträdde och löste det gentlemannamässigt. En GG i min bok!
 
  • Like
Reactions: FOQ

MoneyMakingMike

Breitling
Köpte en Nomos club campus på distans, klockan var skickad snabbt samma dag som betalningen. Mitt första köp här på klocksnack så glad att det var av en så trevlig kille som @FOQ. Kan varmt rekommendera att handla här.
 
  • Like
Reactions: FOQ

v0n

Patek
2-Faktor
Sålt klocka till @FOQ floskler bla bla bla, gör du affärer med denna man så blir det världsklass, punkt och slut :D
 
  • Like
Reactions: FOQ

Norp

Rolex
2-Faktor
Köpte en klocka av @FOQ . Snabb leverans och allt enligt beskrivning. Tack för en trevlig affär, 10/10!
 
  • Like
Reactions: FOQ

moggelito

Rolex
2-Faktor
Sålde en klocka till @FOQ väldigt trevlig försäljning. Betalning snabb, dialog både rolig och lättsam.
Gör gärna affär igen!
 
  • Like
Reactions: FOQ
Topp