Baramats
Audemars
- Pris
- 9000
- Returpolicy
- Enligt de lagar vi har.
- Bilder Skickat
-
- Ja
Säljer/byter min Fortis Flieger pro som jag köpte i maj 2018, fullset. Den är i gott skick då den burits i rotation med annat. Svart Fortis läderarmband medföljer samt originallänken till modellen, länken har dock lite skrap på en av länkbitarna. Det svarta läderbandet är i nyskick då jag mest haft klockan på ett läderarmband, länk eller natoband. Det finns lite små märken på insida bandhorn efter bandverktyg.
Gången och reserv helt enligt specifikation, ETA2824-2 sitter i så det är inga konstigheter. 100 m WR utan skruvad krona på denna, Fortis har grym tätning som ger upp till 200 m WR på vissa modeller utan skruvad krona.
Mäter 41 mm exkl krona och har 20 mm mellan bandhornen.
Bytes mot Oris Aquis date, big crown, Eterna Super Kontiki/Kontiki Diver, Sinn eller annan Stowa/Laco-flygare eller liknande, pengar upp/ner. Finns i Göteborg för den som vill prova, face2face är välkommet och trevligt. I pris ingår frakt med postnords blåa.
Tack KS för annonsplats!
Gången och reserv helt enligt specifikation, ETA2824-2 sitter i så det är inga konstigheter. 100 m WR utan skruvad krona på denna, Fortis har grym tätning som ger upp till 200 m WR på vissa modeller utan skruvad krona.
Mäter 41 mm exkl krona och har 20 mm mellan bandhornen.
Bytes mot Oris Aquis date, big crown, Eterna Super Kontiki/Kontiki Diver, Sinn eller annan Stowa/Laco-flygare eller liknande, pengar upp/ner. Finns i Göteborg för den som vill prova, face2face är välkommet och trevligt. I pris ingår frakt med postnords blåa.
Tack KS för annonsplats!
Bilagor
Senast ändrad: