• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Forumets exklusivaste klocka?

Dessa Jubileums Läkerol klockorna måste nog hamna bra till.
Aldrig sett något liknande, och de har legat i Farsans kassaskåp i 30 år eller så. Har aldrig fått tummen ur att få de värderade.

IMG_2458.jpg

Sätter man ordet exklusiv i titeln så utgår jag från man frågar på den dyraste på forumet.
Ovanlig eller svåråtkomlig är andra begrepp.

Dessa Jubileums Läkerol klockorna måste nog hamna bra till.
Aldrig sett något liknande, och de har legat i Farsans kassaskåp i 30 år eller så. Har aldrig fått tummen ur att få de värderade.

IMG_2458.jpg

haha! fick en sådan av pappa för väldigt många års sedan. när jag var liten grabb. användes då dagligen. borde finnas hemma hos päronen någonstans. värdet borde vara väldigt lite skulle jag gissa på. även för din pappas som är mint!

haha! fick en sådan av pappa för väldigt många års sedan. när jag var liten grabb. användes då dagligen. borde finnas hemma hos päronen någonstans. värdet borde vara väldigt lite skulle jag gissa på. även för din pappas som är mint!
Värdet är ju ovärderligt av nostalgiska skäl :)
Men en rolig klocka man inte ser så ofta alls!

Tillbaka
Topp