• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets finaste Pepsi

Detta är den finaste Pepsi på KS?

  • Ja

    Röster: 11 20.0%
  • Kanske

    Röster: 44 80.0%

  • Totala väljare
    55
  • Enkät stängd .

Andersml

Audemars
2-Faktor
Tycker @Per s är finare...

image (1).jpeg
Fin är ett svagt ord när man talar om denna klocka som är ett underbart exemplar !!
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
En pepsi ska vara välrest, är inget att skryta om att man har sin klocka i ett bankfack och endast tar fram för att imponera på folk på nätet.... ;) Min lär har rest åtskilliga varv runt jorden och trots detta fungerar precis lika bra som den trådstartaren referar till (minus lume...) :cigar:
13151063_1788127564749205_2043243369_n.jpg
 

UncleBear

Panerai
Går inte att tycka annat än att det är en mycket fin Pepsi i trådstarten (tillsammans med övriga i tråden).

OT: Sportar själv en 16710 med Coke. Tidigare svart insert.
Min beater är välanvänd och inte i närheten med det skick som de grymma klockor som postas här på forumet. Dock väldigt omtyckt av mig.
image.jpg


Min uppfattning är Pepsi är grymma i kombination med plexi och att Coke vinner safirmatchen....
image.jpg
 

AndersQ

Omega
En pepsi ska vara välrest, är inget att skryta om att man har sin klocka i ett bankfack och endast tar fram för att imponera på folk på nätet.... ;) Min lär har rest åtskilliga varv runt jorden och trots detta fungerar precis lika bra som den trådstartaren referar till (minus lume...) :cigar:
13151063_1788127564749205_2043243369_n.jpg
Magiskt snygg!
Berätta mer om de där varven runt jorden!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Finns det någon som har haft sin Pepsi längre än jag ? inköpt ny i Sverige hos AD 1992
IMG_605616700.JPG
, alla repor har jag gjort själv så då är den därför forumets finaste !!
Framgår iofs inte av vem den är köpt 92 av...;)

Grym klocka :)
Men min är ändå 20 år äldre, iofs inte köpt sv mig ny

Sen är det också oklart vad TS menar med rubriken
 
Topp