Klockan är typ värd mer än landets BNP.![]()
R.M ligger nära till hands.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockan är typ värd mer än landets BNP.![]()
R.M ligger nära till hands.
Vad kör Janne?
Buuuu!Modellen är Hublot Big Bang Blue Victory. Hublot är officiella leverantörer till Japans fotbollslag
Näää, det där var plumpt.Klockan är typ värd mer än landets BNP.
Jag tyckte att han hade en stålklocka, kronograf under första matchen. Länken var väldigt lik en Oyster. Min gissning baserat på det och att jag inte såg en keramisk ring är en 116520Ja du... Ingen aning men han verkar varva en del ändå om man får tro Google-bilderna så alltid något.
![]()
![]()
![]()
Jag är skeptisk...Jag tyckte att han hade en stålklocka, kronograf under första matchen. Länken var väldigt lik en Oyster. Min gissning baserat på det och att jag inte såg en keramisk ring är en 116520
Jag tyckte att han hade en stålklocka, kronograf under första matchen. Länken var väldigt lik en Oyster. Min gissning baserat på det och att jag inte såg en keramisk ring är en 116520
Jag är (mer än) ganska säker på att Janne aldrig kört Rolex i publika sammanhang.Jag är skeptisk...
Då är vi två.Jag är (mer än) ganska säker på att Janne aldrig kört Rolex i publika sammanhang.
Säger ni så så är det kanske så. Då blir man ju lite nyfiken på vad för ”stålsport” han hade i första matchen.Då är vi två.
Janne känns inte som en som bryr sej om vad han har för klocka..Jag tyckte att han hade en stålklocka, kronograf under första matchen. Länken var väldigt lik en Oyster. Min gissning baserat på det och att jag inte såg en keramisk ring är en 116520
Så ska det se ut! Jävla Hublot-sponsrade alla andra. Kör er egna klocka för fan, ni har råd.Mexikos Juan Carlos Osorio kör Mudmaster,
![]()
![]()
En för lokal tid, en för Buenos Aires. Sluta hata på Diego.Först: Okej att man vill flasha sin hublot, visst visst. Att ha en på varje arm är bara Pontiak/50cent.
Sen: Kroatien är fan bra.
Ge han en GMT då.En för lokal tid, en för Buenos Aires. Sluta hata på Diego.![]()
Okokok. Han behöver en för lokal tid, en för Buenos Aires och en för las Malvinas*. Eventuellt en för hans becknares lokala också. Sluta hata på don Diego, han har grejer att gå igenom just nu (typ, ”vart får man tag på schysst ladd i Nishnij Novgorod” och ”....om man skulle ta och pröva krokodill?”).Ge han en GMT då.![]()
Patek va?Guldig AP Royal Oak på Forsberg i intervjun nyligen. Eller så är jag helt klockblind.
Dags att söka medlemskap: http://www.srf.nuGuldig AP Royal Oak på Forsberg i intervjun nyligen. Eller så är jag helt klockblind.
Klockintresset verkar dock vara 0.Forsberg rockar helgulds Nautilus...
![]()
Hur då menar du?Klockintresset verkar dock vara 0.
Läser man lite om honom verkar han bara köpa grejor för att få status... Men guld gillar hanHur då menar du?![]()
Haha ok ... Tycker han kan ge den till mig i så fall ... ☺Läser man lite om honom verkar han bara köpa grejor för att få status... Men guld gillar han![]()
Ja, han kan få byta den mot någon av mina klockor och en liten lektion i klockor annarsHaha ok ... Tycker han kan ge den till mig i så fall ... ☺
Såg tydligt på bilden nu. Hade 20/20 syn senast jag kollade. Får göra återbesök.Dags att söka medlemskap: http://www.srf.nu