Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, fast jag har aldrig riktigt kommit överens med den funktionen. Beror kanske mer på migVarför? Går ju redan. Klicka för att fokusera, dra upp/ner för att "ändra exponering".
Hoppas du har en sambo som kan fota dig för det där vill jag ha bild på. Låter ju smart.Ett knep som jag har vid wristshots är att jag låter lillfingret på handen som jag håller telefonen med vara stöd mot den hand som jag har klockan på. Det blir som ett litet stativ som du kan justera för att hitta rätt avstånd för skärpa och minska dina egna rörelser.
Kan inte du lägga upp förstabilden, fast oklippt så man kan leka lite.Bidrar med 3 bilder tagna med iphone 6. Första är originalbilden som bara är något beskuren De båda andra är varianter på originalet redigerade med instagrams verktyg.
![]()
![]()
![]()
Hoppas du har en sambo som kan fota dig för det där vill jag ha bild på. Låter ju smart.[QUOTE="Alarik, post: 1003185, member: 1860"
Ett knep som jag har vid wristshots är att jag låter lillfingret på handen som jag håller telefonen med vara stöd mot den hand som jag har klockan på. Det blir som ett litet stativ som du kan justera för att hitta rätt avstånd för skärpa och minska dina egna rörelser.
Har tyvärr inte den kvarKan inte du lägga upp förstabilden, fast oklippt så man kan leka lite.![]()
Varför? Går ju redan. Klicka för att fokusera, dra upp/ner för att "ändra exponering".
Det där var en fantastiskt cool bild! Riktigt grym!Man uträttar inte bara sina behov i badrummet, det går att knäppa bilder också...testa!på bilden en WG DD OQ
![]()
Grym ju! Bort med skiten i bakgrunden bara och lite trollstav på det så har du ett utvik.![]()
Använde tipsen i tråden och framför allt ditt tips att man kunde ändra exponering, som jag inte hade någon aning om tidigare. Blev ändå rätt så bra!
Tackar, övning(eller redigering) ger färdighet. Gillade den för hur "clean" den är för att vara en aquatimer, ska tyvärr säljes...Grym ju! Bort med skiten i bakgrunden bara och lite trollstav på det så har du ett utvik.
![]()
Grym klocka också för övrigt! Snyggaste aquatimern!