Jag tycker väl de flesta bilderna i annonsen är helt ok. Att fota är kul och man kan alltid lära sig nya saker. Vill du fota med iPhonen så kan du börja kolla här: http://iphonephotographyschool.com/Sjukt hur bra bilder ni får. Helt obegripligt. Jag har aldrigt rört någon inställning alls på kameran förutom blixt av/på. Ljuset, ja idag var det inte mycket ljus ute, bara moln, ställde ljustältet på köksbordet och ställde medföljande spottar (blåaktig ljus) utanför tältet. Taklampan tänd. Skruvade fast kameran i stativet. Tog lite bilder, alla skit som i ser i annonsen. Har inte testat dagtid med bra ljus ute, lär väl dröja till i maj innan solen tittar fram. Kör jag med blixt så blir det ju bara en blank reflex och ingen klocka i bild. Sen är det ju omöjligt att ta närbilder på klockan utan att se sig själv speglad i klockan. Är jag en liten bit från klockan så går det ju inte att zooma in den och för nära funkar klockan som spegel. Telefonen är ju svår att hålla stilla så att det inte blir suddigt när man zoomar in. Som sagt får liksom inte det att funka alls. Jag får helt enkelt ge 17 i att sälja saker. Bara köpa....