• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vafan leffe behöver du spara trodde du var loaded? Inte så många dagar sen du hånade mig för mitt bohag.
Tyckte bara att det var märkligt att någon som bor i en soptipp säljer klockor för 75000kr men inte kan ta riktiga bilder. Underförstått kunde man kanske tänka sig att jag ifrågasatte om du medvetet tog dåliga bilder för att försöka sälja en kopia.

Nu jävlar leffe, tidigare har du hånade mitt bohag men nu jävlar skriver du att det dessutom ser ut som en soptipp. Kan du dela med dig om interiören hemma hos dig?

Tyckte bara att det var märkligt att någon som bor i en soptipp säljer klockor för 75000kr men inte kan ta riktiga bilder. Underförstått kunde man kanske tänka sig att jag ifrågasatte om du medvetet tog dåliga bilder för att försöka sälja en kopia.
Vad håller du på med?

Är det ok att bara kapa ens annons och tillhörande bilder???

Min gamla annons och mina bilder, ja förutom priset då som @Bikinigubben valt att justera och det är inte jag som låtit klockan gå i byte.

https://klocksnack.se/threads/rolex-16570-04.75683/

IMG_3671.PNG

Här är min annons:
https://klocksnack.se/threads/rolex-exp-ii-2004a.63299/
Brist på fantasi? Sådär ok va..
Edit: problem solved..

la inte märket till att det var säljers/bytes på den då förstår jag trodde bara det var säljes
Det var ju exakt samma visa i februari, du la upp flera liknande annonser, hade ingen koll på returpolicy och var allmänt lam.
Menar du att du att fortfarande inte förstår hur Köp & Sälj fungerar?
Antingen spelar du oförstående och bara skiter i allt. Eller så behöver du lusläsa reglerna gällande annonsering EN GÅNG TILL.

Ursäkta utbrottet men med alla jävla kinesstraps och annat skräp på köp & sälj så vill man åtminstone inte ha 4 ex av samma annons också.

Det var ju exakt samma visa i februari, du la upp flera liknande annonser, hade ingen koll på returpolicy och var allmänt lam.
Menar du att du att fortfarande inte förstår hur Köp & Sälj fungerar?
Antingen spelar du oförstående och bara skiter i allt. Eller så behöver du lusläsa reglerna gällande annonsering EN GÅNG TILL.

Ursäkta utbrottet men med alla jävla kinesstraps och annat skräp på köp & sälj så vill man åtminstone inte ha 4 ex av samma annons också.
Jag tror varken han spelar oförstående eller skiter i allt.
Han förstår nog bara inte. Visst kan man önska att han läser reglerna noggrant igen och det kan (uppenbarligen) störa andra men ni som kommenterar det kan ju också visa lite taktkänsla.

Jag tror varken han spelar oförstående eller skiter i allt.
Han förstår nog bara inte. Visst kan man önska att han läser reglerna noggrant igen och det kan (uppenbarligen) störa andra men ni som kommenterar det kan ju också visa lite taktkänsla.
Sant, jag brukar inte brusa upp. Men ändå tröttsamt när samma namn passerar i revy i denna tråd.

https://klocksnack.se/threads/dagens-skänkes-2-st-mockaband-från-cns.75925/
Inget gnäll och ingen fråga, mer en hiss till @Weberg som sprider god stämning med sköna give-aways. Kul initiativ!

Tack @Erik1 ! Det är inget märkvärdigt, bara en enkel och kul grej för att skapa lite god stämning och ge tillbaka till forumet som ger oss möjlighet att nätverka och som har blivit en viktig mötesplats i mångas vardag (inklusive min). More to come... ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp