Lagt till ursprungspriset nu.För säljarens skull så hoppas jag att denna inte har köpt klockan för 70 eller 85 k. Hur som så är det ju en saftig prissänkning, lite konstigt att säljaren inte har kvar ursprungspriset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lagt till ursprungspriset nu.För säljarens skull så hoppas jag att denna inte har köpt klockan för 70 eller 85 k. Hur som så är det ju en saftig prissänkning, lite konstigt att säljaren inte har kvar ursprungspriset.
Inte min klocka, och utgick ifrån den info jag fått från andra medlemmar både på detta och andra forum.40 k sänkt pris är väl inte lite lätt fel prisbild? Köpte du klockan för 80k?
Ok förstår.Inte min klocka, och utgick ifrån den info jag fått från andra medlemmar både på detta och andra forum.
Du tycker inte då att du ska formulera dig så att det inte går att tolka det som "allt är relativt"?ALLT ÄR RELATIVT.
@hook lite för mycket nu eller?
Det är inte första gången du bryter mot reglerna och är nonchalant när ngn påtalar de...Tycker du? Får lägga ut en till då.
Det är inte första gången du bryter mot reglerna och är nonchalant när ngn påtalar de...
...och bumpade sedan en femte annons för dagenEtt nonschalant svar skulle vara - skit i det och sköt dig själv men så svarade jag inte.
Jag svarade med ett skämt.
Man får ha fler än tre annonser igång men man får bara bumpa max 3st/dygn. Inga konstigheter alltså, han kan ha 100 annonser igång om han vill.Det är inte första gången du bryter mot reglerna och är nonchalant när ngn påtalar de...
Men du såg väl skärmdumpen ovan?Man får ha fler än tre annonser igång men man får bara bumpa max 3st/dygn. Inga konstigheter alltså, han kan ha 100 annonser igång om han vill.
Ser nu, det värsta jag sett i mannaminne!Men du såg väl skärmdumpen ovan?
Fast det är väl egentligen bara 3 bumpade och en ny så egentligen inte fel va?Ser nu, det värsta jag sett i mannaminne!
@hook ska döden dö! Kölhala!
Det är ändå ingen som fattar de där reglerna så vi kan lägga ner diskussionen.Fast det är väl egentligen bara 3 bumpade och en ny så egentligen inte fel va?
3 nya eller bumpade per dag. Totalt 3.Fast det är väl egentligen bara 3 bumpade och en ny så egentligen inte fel va?
3 nya eller bumpade per dag. Totalt 3.
Sen om man har 10 till som inte bumpas spelar ingen roll. Sen är det väl inte hela världen om nån missar eller överträder nån gång, men det finns de som bumpat samma annons flera gånger samma dag vilket är mindre cool.
2 gånger på 5år, återfallsförbrytare.
Rimligt straff, tvångsförvaltning av klocklådan?
Ok då är jag med. Röstar på att rimligt straff blir att @hook åker på en tvångsförsäljning av sin 15305st3 nya eller bumpade per dag. Totalt 3.
Sen om man har 10 till som inte bumpas spelar ingen roll. Sen är det väl inte hela världen om nån missar eller överträder nån gång, men det finns de som bumpat samma annons flera gånger samma dag vilket är mindre cool.
Haha. Nä, du får bära en Dieselklocka i en vecka.2 gånger på 5år, återfallsförbrytare.
Infettning av samtliga läderband2 gånger på 5år, återfallsförbrytare.
Korrekt. ett jävla missbruk som bara kräver tyngre grejer hela tiden. Här diskuterar vi dock specifika annonser på köp & sälj avdelningen. Vill du diskutera någon specifik?Jag satt precis och reflekterade över hur jag för två år sen tänkte att nu har jag en Movado, "tänker aldrig byta till en annan klocka" sen så blev det Oris Aquis och nu på jakt efter Rolex Sub. #jäklaMissbruk
Ett nonschalant svar skulle vara - skit i det och sköt dig själv men så svarade jag inte.
Jag svarade med ett skämt.
Edit: Det är andra gången det händer på ett drygt 5-årigt medlemskap på KS.
Återfallsförbrytare.
Nej.Du tycker inte då att du ska formulera dig så att det inte går att tolka det som "allt är relativt"?
Ok då är jag med. Röstar på att rimligt straff blir att @hook åker på en tvångsförsäljning av sin 15305st
Som straff får du lämna en fin AP eller något annat kul till mig
Haha, kan nog hitta ngt mögel som passar dig
Haha. Nä, du får bära en Dieselklocka i en vecka.
NejAlltså.... Vad är det för fel på Diesel? Är nästan owg med min!! Är vi inte alla välkomna?
Just därför, en RM rafa hade passat dig fintDå måste jag ju köpa ngt värre...