• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@hook lite för mycket nu eller? ;)

Bilagor

• fy dig.PNG
    fy dig.PNG
    27.1 KB · Visningar: 262
Det är inte första gången du bryter mot reglerna och är nonchalant när ngn påtalar de...

Ett nonschalant svar skulle vara - skit i det och sköt dig själv men så svarade jag inte.
Jag svarade med ett skämt.

Edit: Det är andra gången det händer på ett drygt 5-årigt medlemskap på KS.
Återfallsförbrytare.

Fast det är väl egentligen bara 3 bumpade och en ny så egentligen inte fel va? :pompus:
3 nya eller bumpade per dag. Totalt 3.
Sen om man har 10 till som inte bumpas spelar ingen roll. Sen är det väl inte hela världen om nån missar eller överträder nån gång, men det finns de som bumpat samma annons flera gånger samma dag vilket är mindre cool.

Sen om man har 10 till som inte bumpas spelar ingen roll. Sen är det väl inte hela världen om nån missar eller överträder nån gång, men det finns de som bumpat samma annons flera gånger samma dag vilket är mindre cool.

2 gånger på 5år, återfallsförbrytare.
Rimligt straff, tvångsförvaltning av klocklådan?

Ok då är jag med. Röstar på att rimligt straff blir att @hook åker på en tvångsförsäljning av sin 15305st

Jag satt precis och reflekterade över hur jag för två år sen tänkte att nu har jag en Movado, "tänker aldrig byta till en annan klocka" sen så blev det Oris Aquis och nu på jakt efter Rolex Sub. #jäklaMissbruk
Korrekt. :) ett jävla missbruk som bara kräver tyngre grejer hela tiden. Här diskuterar vi dock specifika annonser på köp & sälj avdelningen. Vill du diskutera någon specifik?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp