Just därför, en RM rafa hade passat dig fint
Tanken har slagit mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just därför, en RM rafa hade passat dig fint
Inte bara lite. Nästan sorgligt, väl?Det roliga är ju att ganska många inte fattar att det är ett skämt. Lite pin.
Kan vara helt fel ute men är inte detta samma modell som just nu ligger ute på KS? Ping @Arkhangelsk
https://klocksnack.se/threads/breitling-cb0140-ny-oanvänd-prisbump-61-500-kr.76731/
Ja givetvis,Varifrån ? USA får du räkna med 25% moms
Kan vara helt fel ute men är inte detta samma modell som just nu ligger ute på KS? Ping @Arkhangelsk
https://klocksnack.se/threads/breitling-cb0140-ny-oanvänd-prisbump-61-500-kr.76731/
Bumpade 2 gånger en dag av misstag, blev tillsagd och sedan har jag bara bumpat en gång om dagen.@Myndigheten
https://klocksnack.se/threads/glycine-airman-42.77402/
Inbillar jag mig? Eller har du bumpat denna 2-3-4ggr per dag i flertalet dagar nu? Typ första sidan varje gång jag kollar k/s
@hook superfin omegakronograf! Har du möjligtvis någon bild på full radiumvisarna?
Mm snyggt, personligen hade jag kört lumevisarna!Visst! Här är de :
Går att göra minutvisaren genom att pilla ur lumet och blanda i nytt fästmaterial så den behåller samma kulör.
Bumpade 2 gånger en dag av misstag, blev tillsagd och sedan har jag bara bumpat en gång om dagen.
Kanske är ett tecken på att du ska ha en Airman?
Säkert så. Det breddar också sökandet eftersom det går att komplettera till fullset i efterhand.https://klocksnack.se/threads/rolexboxar-och-tillbehör.77469/
Jag har aldrig riktigt förstått mig på folk som säljer sånt här? Absolut man tjänar lite på det men ökar inte det risken att dessa boxar och diverse äkthets-tags kommer i fel händer och kanske används vid försäljning av falska klockor?
Du kan inte göra en falsk klocka äkta med de där grejerna. Taggen har inget med äkthet att göra, du kan köpa dem på eBay ändå. Däremot komplettera en klocka om man saknar tillbehören (vilket händer av olika anledningar). Jag tycker det är helt ok.https://klocksnack.se/threads/rolexboxar-och-tillbehör.77469/
Jag har aldrig riktigt förstått mig på folk som säljer sånt här? Absolut man tjänar lite på det men ökar inte det risken att dessa boxar och diverse äkthets-tags kommer i fel händer och kanske används vid försäljning av falska klockor?
Okej! Det var bara en tanke jag fickDu kan inte göra en falsk klocka äkta med de där grejerna. Taggen har inget med äkthet att göra, du kan köpa dem på eBay ändå. Däremot komplettera en klocka om man saknar tillbehören (vilket händer av olika anledningar). Jag tycker det är helt ok.
Jag undrar mer varför man säljer tillbehören till sin klocka.Du kan inte göra en falsk klocka äkta med de där grejerna. Taggen har inget med äkthet att göra, du kan köpa dem på eBay ändå. Däremot komplettera en klocka om man saknar tillbehören (vilket händer av olika anledningar). Jag tycker det är helt ok.
Är väl "bra att ha" om man letar efter en modell som ofta säljs utan tillbehör. Sedan kommer man på andra tankar och får således massa tillbehör liggande.Eller varför man köpt på sig tillbehör bara för att sedan sälja.
Jag undrar mer varför man säljer tillbehören till sin klocka.
Eller varför man köpt på sig tillbehör bara för att sedan sälja.
jag är helt säker på att alla tillbehör är från försäkringsbedrägerier
Nä. Bara inte orkat ändra texten i Bucherer annonsen då den tidigare var OHPF, så bumpade bara utan någon större tanke på det då köparen drog sig ur.
Det var inte min mening att låta mästrande. Jag bara kände igen formuleringen från din Zenithannons och tyckte det var konstigt att den kom igen. Jag har inga andra frågor, nej.Nä. Bara inte orkat ändra texten i Bucherer annonsen då den tidigare var OHPF, så bumpade bara utan någon större tanke på det då köparen drog sig ur.
Min Zenith är redan markerad som Avslutad, men annonserna lades upp samtidigt. Det finns alltså inga "problem med uppdragsgivarna igen", eftersom att just den incidenten skedde under samma tidsperiod.
Hade du några frågor om annonsen eller var du mest intresserad av att veta hur det ligger till ekonomiskt för min del?
Alright. Jag hade som tanke att ta bort det stycket i annonsen, men den är prisbumpad kraftigt just pga incidenten. Det är ju lite trist, men det känns lökigt att modifiera priset nu när den privata situationen är löst (får helt enkelt stå för att jag dumpade rätt hårt), alternativt ta bort stycket men då framkommer ju inte varför det är en så pass låg prislapp (vilket jag tycker gärna är tydlig med eftersom att CfB har ett oförtjänt lågt (läs inget...) rykte här i SverigeDet var inte min mening att låta mästrande. Jag bara kände igen formuleringen från din Zenithannons och tyckte det var konstigt att den kom igen. Jag har inga andra frågor, nej.
Inte allajag är helt säker på att alla tillbehör är från försäkringsbedrägerier
Antar att man får tillbaka pengarna + 25%?
Sweet! TackAntar att man får tillbaka pengarna + 25%?
@regawatches.com snabb fråga!
Vad innebär 125%tig prisgaranti, har inte hört uttrycket tidigare
Kanske bättre att läsa på hemsidan?Antar att man får tillbaka pengarna + 25%?