Frågeställningen bör vara.Tjena,
Vad menar du?
Vad är det som gör att du anser den vara värd 10k?§
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frågeställningen bör vara.Tjena,
Vad menar du?
Mattsvarta är nästintill omöjliga att få tag på, bra skick.Frågeställningen bör vara.
Vad är det som gör att du anser den vara värd 10k?§
Längesen jag såg en så dyr tavla. Vad är speciellt med den?Tjena,
Vad menar du?
Länk?@Grimman din svarta tavla du säljer för 10k..? Vad missar jag?
Det var länken till din annons jag frågade efter men den där var också bra!
Inser att jag var rätt snabb med min annons.Det var länken till din annons jag frågade efter men den där var också bra!![]()
Eller: boucle déployante
Längesen jag såg en så dyr tavla. Vad är speciellt med den?
Går att hitta diverse kul för 1k usd. Att oxblood är dyrt köper jag. Men här var iallafall frågan varför en "vanlig" svart tavla till en 1803 hade begärt pris på 10k, vilket först lät otroligt högt innan jag fick se/höra att den var matt och i bästa skick. Dvs mer udda än jag såg på bilden till en början.låter väl snarare rätt ok, brukar ligga från 1k usd så fort det är något annat än champange och silver
kollade på en oxblod till 1803 för någon vecka sedan 5k usd tyckte det med var helt ok
Helt sant. Tack
@Krabbeluring lägg din aktion i diskussionsdelen så kan man buda i tråden. Köp&Sälj tillåter inga inlägg.
https://klocksnack.se/threads/klocka-auktioneras-ut-till-förmån-för-cancerfonden.65203/
Dyrare på KS än FB..
Haha, det jag tänkte med!Dyrare på KS än FB..
Brukar vara tvärtom, men den gruppen är ju som den är. Förmodligen fler däcksparkare där även om KS är fullt av skambudare osv blocket-typer.
JaNi som pingar folk, är det för mycket begärt att ni lägger in länkar till annonserna?![]()
@_jimmyT_ Även om det är för BCF är det bra om du låter priserna stå kvar. https://klocksnack.se/threads/barnc...-uppdaterad-annons-161221.64056/#post-1643391
Är väl lite mer än sedvanlig stretch i den länken va?Prisbump åt andra hålletnej men fixar rubriken tack för påminnelse
Fan vet...Är väl lite mer än sedvanlig stretch i den länken va?
Visste inte att det var skillnad på män och kvinnor..Fan vet...
Ser inte Lady Datejusts alltid ut sådär?