Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läs reglerna för annonsering så klarnar det nog vad han menar
Ny annons ute. Hoppas den motsvararAlla är jäkligt bra på att påpeka Att det är fel, men inte Vad. Så jobbigt är det väl inte att tipsa om?
@Uret , du saknar returpolicy som måste stå med i annonsen. Även om du inte lämnar retur måste det stå med.
Done!Läs reglerna för annonsering så klarnar det nog vad han menar
==> kolla riktlinjer för köp o sälj
Uppenbarligen...Alla är jäkligt bra på att påpeka Att det är fel, men inte Vad. Så jobbigt är det väl inte att tipsa om?
@Uret , du saknar returpolicy som måste stå med i annonsen. Även om du inte lämnar retur måste det stå med.
Nej.Är det ok att sälja (möjligtvis) kopior?
https://klocksnack.se/threads/rolex-manschettknappar.66941/
@audotcom
@Spencer
Gärna print screen nästa gångÄr det ok att sälja (möjligtvis) kopior?
https://klocksnack.se/threads/rolex-manschettknappar.66941/
@audotcom
@Spencer
Du var ju väldigt dyr på din 16570 med. Vart får du dina priser ifrån?To bokko?
Bilderna ligger kvar, visste ärligt talat inte att det var något fel med det?Du var ju väldigt dyr på din 16570 med. Vart får du dina priser ifrån?
Du har för övrigt plockat bort all info på förra annonsen? Inte tillåtet.
Det gjorde den väl inte? Saknade både tillbehör och originallänk.Bilderna ligger kvar, visste ärligt talat inte att det var något fel med det?
Den var Nyservad, nyare länk? Låg rätt enligt Chrono och blocket och övriga annonser i motsvarande skick här, vilket jag också refererade till.
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=392749Det gjorde den väl inte? Saknade både tillbehör och originallänk.
9) Lämna kvar priset på objektet och annonstext i annonsen även efter att objektet blivit sålt eller tillbakadraget. Det är en viktig framtida referens.Bilderna ligger kvar, visste ärligt talat inte att det var något fel med det?
Den var Nyservad, nyare länk? Låg rätt enligt Chrono och blocket och övriga annonser i motsvarande skick här, vilket jag också refererade till.
Länken även om inte original var ju lika rätt/fel som den som satt på från början. Den var ett val som iaf amerikanska marknaden erbjöd.
tack för förtydliganden9) Lämna kvar priset på objektet och annonstext i annonsen även efter att objektet blivit sålt eller tillbakadraget. Det är en viktig framtida referens.
Kul att du lämnade bilderna men prisinformation och annonstext ska också lämnas kvar.
Länken är inte original och inte korrekt för modellen.Länken även om inte original var ju lika rätt/fel som den som satt på från början. Den var ett val som iaf amerikanska marknaden erbjöd.
Jag har ett mål och jobbar mig mot det, om någon har en 216570 och hällre vill ha en Stockholm så spelar ju inte priset så stor roll åt mitt håll iaf.
Hade jag inte skrivit något pris så hade det ju också varit fel.
Inte original?? Den är oginal och inköptes från en Rolex handlare. jag fick ju även betala en del mellan på dennaLänken är inte original och inte korrekt för modellen.
Kolla gamla annonser*. De går för 35-38 nånstans...To bokko?
Sorry men ingen skulle vilja byta sin 216570 mot din Stockholm rakt av med tanke på ditt bytespris.Länken även om inte original var ju lika rätt/fel som den som satt på från början. Den var ett val som iaf amerikanska marknaden erbjöd.
Jag har ett mål och jobbar mig mot det, om någon har en 216570 och hällre vill ha en Stockholm så spelar ju inte priset så stor roll åt mitt håll iaf.
Hade jag inte skrivit något pris så hade det ju också varit fel.
Det köper jag och ska inte göra om det. Nu när jag vetKolla gamla annonser*. De går för 35-38 nånstans...
(Vilket är exakt anledningen till att du ska lämna kvar annonsinformation efter annonsen avslutas)
Nej, det är troligen så, men så fort det kommer ett PM så har vi två något att ta ställning till. Eller hur?Sorry men ingen skulle vilja byta sin 216570 mot din Stockholm rakt av med tanke på ditt bytespris.
Så du köpte den med dyklänk direkt från AD när det begav sig?Inte original?? Den är oginal och inköptes från en Rolex handlare. jag fick ju även betala en del mellan på denna
Nej, det satt en 93150 länk på den när jag köpte den. Vilket inte heller är rätt, jag bytte till en 93250 som har sel och är stabilare. Klockan var ju från 1999 men nya länken kom från ad, jaSå du köpte den med dyklänk direkt från AD när det begav sig?
Då är länken inte original?Nej, det satt en 93150 länk på den när jag köpte den. Vilket inte heller är rätt, jag bytte till en 93250 som har sel.
Varför krånglar till det? Sätt ett fair pris direkt så kanske får du till ett byte istället för att framstå som att du är girig. Vill du tjäna pengar på ditt klockintresse så kanske borde du vända dig till blocket istället?Nej, det är troligen så, men så fort det kommer ett PM så har vi två något att ta ställning till. Eller hur?