• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du var ju väldigt dyr på din 16570 med. Vart får du dina priser ifrån?

Du har för övrigt plockat bort all info på förra annonsen? Inte tillåtet.
Bilderna ligger kvar, visste ärligt talat inte att det var något fel med det?
Den var Nyservad, nyare länk? Låg rätt enligt Chrono och blocket och övriga annonser i motsvarande skick här, vilket jag också refererade till.

Bilderna ligger kvar, visste ärligt talat inte att det var något fel med det?
Den var Nyservad, nyare länk? Låg rätt enligt Chrono och blocket och övriga annonser i motsvarande skick här, vilket jag också refererade till.
9) Lämna kvar priset på objektet och annonstext i annonsen även efter att objektet blivit sålt eller tillbakadraget. Det är en viktig framtida referens.

Kul att du lämnade bilderna men prisinformation och annonstext ska också lämnas kvar.

Länken även om inte original var ju lika rätt/fel som den som satt på från början. Den var ett val som iaf amerikanska marknaden erbjöd.
Jag har ett mål och jobbar mig mot det, om någon har en 216570 och hällre vill ha en Stockholm så spelar ju inte priset så stor roll åt mitt håll iaf.
Hade jag inte skrivit något pris så hade det ju också varit fel.

Länken även om inte original var ju lika rätt/fel som den som satt på från början. Den var ett val som iaf amerikanska marknaden erbjöd.
Jag har ett mål och jobbar mig mot det, om någon har en 216570 och hällre vill ha en Stockholm så spelar ju inte priset så stor roll åt mitt håll iaf.
Länken är inte original och inte korrekt för modellen.

Sorry men ingen skulle vilja byta sin 216570 mot din Stockholm rakt av med tanke på ditt bytespris.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp