Haha, du kan ju inte vara seriös med den annonsen?
Vadå, det är väl ok att sälja giveaways på k&s?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, du kan ju inte vara seriös med den annonsen?
BARA ok om pengarna går oavkortat till BCF.Vadå, det är väl ok att sälja giveaways på k&s?
Jaha..., inte om det går till att jag ska köpa godare godis till mig själv då alltså?BARA ok om pengarna går oavkortat till BCF.
Jo visst. Men liksom två godisbitar där det står Rob E på. Kör en auktion till BCF ist.Vadå, det är väl ok att sälja giveaways på k&s?
Mata inte trollet.Jo visst. Men liksom två godisbitar där det står Rob E på. Kör en auktion till BCF ist.
Jo visst. Men liksom två godisbitar där det står Rob E på. Kör en auktion till BCF ist.
Mata inte trollet.
Jag förutsätter att du slickat på godiset för sedvanlig äkthetskontroll?Vadå, det är väl ok att sälja giveaways på k&s?
Är du seriös eller?!Jag förutsätter att du slickat på godiset för sedvanlig äkthetskontroll?
ja ja ja... var ju bara tvungen att försäkra mig. my bad!Är du seriös eller?!
Klart att jag gjorde, jag är väl inte född i farstun!
Plocka ut gratis give aways är givetvis OK så länge man har cert stämplat från butiken i fråga. Huruvida du köpt klockan eller ej är irrelevant. Det är sedan gammalt....
Sedan sälja på K&S är bara bonus
Galet dyr. Du kan gå in hos AD och efter lite försiktigt prut köpa dig en ny för samma peng. De som gått på forumet ligger väsentligen lägre. Luxury Watches har en oanvänd från 2016 för 56k och ger du dig ut i europa via chrono så går det att hitta ännu lägre.Missar jag nåt här? Känns som den är väl dyr. Marlun säljer en med diamant index för samma pengar också en 2016.
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-36-116234.67212/
@vicjoh
Det är min uppfattning också. Blev därför väldigt förvånad när Krons vägrade gå ner en enda krona på denna modell för ett par veckor sedan.Galet dyr. Du kan gå in hos AD och efter lite försiktigt prut köpa dig en ny för samma peng. De som gått på forumet ligger väsentligen lägre. Luxury Watches har en oanvänd från 2016 för 56k och ger du dig ut i europa via chrono så går det att hitta ännu lägre.
Pröva annan AD i sthlm. Jag har själv funderat på modellen och blev ganska nyligen erbjuden ett lägre pris än 65 hos svensk AD. Jag är på intet sätt någon känd kund hos denna AD. Luxury har ju annars ett nytt ex för 56 på sin hemsida. Gå förbi dem och titta.Det är min uppfattning också. Blev därför väldigt förvånad när Krons vägrade gå ner en enda krona på denna modell för ett par veckor sedan.
Krons är inte mitt vanliga inköpsställe. Jag var där eftersom modellen inte fanns där jag normalt handlar. Kommer vänta tills de får in modellen. Blev mest förvånad över att Krons höll så benhårt på listpriset.Pröva annan AD i sthlm. Jag har själv funderat på modellen och blev ganska nyligen erbjuden ett lägre pris än 65 hos svensk AD. Jag är på intet sätt någon stor kund hos denna AD. Luxury har ju annars ett ex för 56 på sin hemsida som är nytt. Gå förbi dem och titta.
Ja krons/nymans är fasta på vissa modeller där andra AD är lite rörligare, hänt även mig. Antar att de har större omsättning vilket syns på deras siffror...Krons är inte mitt vanliga inköpsställe. Jag var där eftersom modellen inte fanns där jag normalt handlar. Kommer vänta tills de får in modellen. Blev mest förvånad över att Krons höll så benhårt på listpriset.
Jag fick 10-15 % på telefon från en AD bara när jag undrade om priset. Du måste haft en smula otur...Krons är inte mitt vanliga inköpsställe. Jag var där eftersom modellen inte fanns där jag normalt handlar. Kommer vänta tills de får in modellen. Blev mest förvånad över att Krons höll så benhårt på listpriset.
Krons?Jag fick 10-15 % på telefon från en AD bara när jag undrade om priset. Du måste haft en smula otur...
Nae, men samma ägare.
ok, fick mer intrycket att det var en policyfråga än att jag hade otur. Tycker att rabatten du nämner känns rimlig för modellen. Hur som haver kommer jag besöka min vanliga AD, har alltid blivit nöjd med affärerna där och försöker därför att i första hand köpa av dem.Nae, men samma ägare.
Nej. Att skoja är belagt med dödsstraff.Får man skoja i annonser?
Är väl rätt vanligt att folk skämtar om priset så det får man nog.Får man skoja i annonser?
Nej då är man en skojare.Får man skoja i annonser?
Nej, då får man inreseförbud till USA.Får man skoja i annonser?
Skoj hör inte hemma på KS. Vi hänger inte här för att ha roligt.Får man skoja i annonser?
Ja, om du har ett intyg från Mona SahlinFår man skoja i annonser?