• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Missar jag nåt här? Känns som den är väl dyr. Marlun säljer en med diamant index för samma pengar också en 2016.
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-36-116234.67212/

@vicjoh
Galet dyr. Du kan gå in hos AD och efter lite försiktigt prut köpa dig en ny för samma peng. De som gått på forumet ligger väsentligen lägre. Luxury Watches har en oanvänd från 2016 för 56k och ger du dig ut i europa via chrono så går det att hitta ännu lägre.

Galet dyr. Du kan gå in hos AD och efter lite försiktigt prut köpa dig en ny för samma peng. De som gått på forumet ligger väsentligen lägre. Luxury Watches har en oanvänd från 2016 för 56k och ger du dig ut i europa via chrono så går det att hitta ännu lägre.
Det är min uppfattning också. Blev därför väldigt förvånad när Krons vägrade gå ner en enda krona på denna modell för ett par veckor sedan.

Det är min uppfattning också. Blev därför väldigt förvånad när Krons vägrade gå ner en enda krona på denna modell för ett par veckor sedan.
Pröva annan AD i sthlm. Jag har själv funderat på modellen och blev ganska nyligen erbjuden ett lägre pris än 65 hos svensk AD. Jag är på intet sätt någon känd kund hos denna AD. Luxury har ju annars ett nytt ex för 56 på sin hemsida. Gå förbi dem och titta.

Pröva annan AD i sthlm. Jag har själv funderat på modellen och blev ganska nyligen erbjuden ett lägre pris än 65 hos svensk AD. Jag är på intet sätt någon stor kund hos denna AD. Luxury har ju annars ett ex för 56 på sin hemsida som är nytt. Gå förbi dem och titta.
Krons är inte mitt vanliga inköpsställe. Jag var där eftersom modellen inte fanns där jag normalt handlar. Kommer vänta tills de får in modellen. Blev mest förvånad över att Krons höll så benhårt på listpriset.

Krons är inte mitt vanliga inköpsställe. Jag var där eftersom modellen inte fanns där jag normalt handlar. Kommer vänta tills de får in modellen. Blev mest förvånad över att Krons höll så benhårt på listpriset.
Ja krons/nymans är fasta på vissa modeller där andra AD är lite rörligare, hänt även mig. Antar att de har större omsättning vilket syns på deras siffror...

Jag fick 10-15 % på telefon från en AD bara när jag undrade om priset. Du måste haft en smula otur...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp