Det ända jag vet är att jag är lycklig ägare till en av dem .Är det inte den tredje Omega CK 2998 som är ute till försäljning nu?
Har alla ägare gått ihop och bestämt sig för att det är dags att sälja av dem nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ända jag vet är att jag är lycklig ägare till en av dem .Är det inte den tredje Omega CK 2998 som är ute till försäljning nu?
Har alla ägare gått ihop och bestämt sig för att det är dags att sälja av dem nu?
Man får ha lite is i magen. Känns som att de förstör för varandra nuGruppmentalitet på KS. Det blir ju alltid sådär.
Samma med köpes-delen.
jag tycker priset just nu på CK2998 är lurigt...undra om det går begära listpris på den just nu..Man får ha lite is i magen. Känns som att de förstör för varandra nu
Vad är listpriset?jag tycker priset just nu på CK2998 är lurigt...undra om det går begära listpris på den just nu..
52 tkrVad är listpriset?
Åneeeej! Ska passa mig, detta får absolut inte ske igen!
Jag ursäktar om det blev fel. Hittade inget sätt att radera. Fråga: Går det?
Riktlinjer för annonserJag ursäktar om det blev fel. Hittade inget sätt att radera. Fråga: Går det?
Jag hajar. Skall åter föra in info i annons.Riktlinjer för annonser
1) Handel med varumärkesförfalskningar är förbjuden.
2) Säljannonser skall innehålla ett pris, auktionsförfaranden är ej tillåtna.
3) Bytesannonser skall innehålla ett bytesvärde.
4) En annons får ej enbart innehålla en länk till annan annonsplats.
5) En säljes-/bytesannons skall innehålla bilder på det aktuella objektet och en beskrivning av vad som säljs. Det går också att använda bilder på ett likadant objekt som du vill sälja eller byta för att påvisa hur objektet ser ut, men, det ska tydligt framgå vart bilden kommer från.
6) En säljesannons ska innehålla en returpolicy där det framgår hur du som säljare hanterar returer (ex: "inga returer" eller "full retur om objektet ej är som beskrivet" etc).
7) Det är tillåtet att posta tre (3) nya annonser per dygn eller att en gång per dygn bumpa tre av dina befintliga annonser.
8) När ett objekt är sålt eller bytt ska detta anges i rubriken (använd gärna den förinställda tagen för detta).
9) Lämna kvar priset på objektet och annonstext i annonsen även efter att objektet blivit sålt eller tillbakadraget. Det är en viktig framtida referens.
10) Klocksnack som sajt tar inget ansvar för affärer som görs på forumet. Buy the seller, buy the buyer...
Han är långt ifrån ensam. Antal inlägg verkar inte ha någon korrelation med regelbrott enligt min högst ovetenskapliga studie igår.En jäkla massa regelbrott kring bumpar nu.
@Emil4 Läs reglerna.
Ja det är inte bara nya utan det finns även mer erfarna som bumpar lite extra tyvärr.Han är långt ifrån ensam. Antal inlägg verkar inte ha någon korrelation med regelbrott enligt min högst ovetenskapliga studie igår.
Njaa. Det där är ett fult knep bara .."Retur: ja, om ej äkta klocka"
Mitt förslag till er som använder denna formulering: är ni inte säkra på att klockan är äkta, ta reda på det först, annonsera sen!
Detta är en rejäl dealbreaker för mig i alla fall.
Det signalerar också viss bristande förståelse för vad som är retur (som i bemärkelsen ångerrätt) och vad som är ett fel.Njaa. Det där är ett fult knep bara ..
Säljaren vet mycket väl att den e äkta men att retur möjligheten inte existerar för köpare.
Det där är ingen riktig returpolicy
Det signalerar också viss bristande förståelse för vad som är retur (som i bemärkelsen ångerrätt) och vad som är ett fel.
Nu är det oftast privatpersoner som säljer och inga återförsäljare.Jag har ofta funderat på varför så många skriver ej retur pga. garanti kvar. Retur är väl just ifall man ångrar sig eller klockan inte passar ens handled/stil osv. när man väl provar den/ser den i verkligheten, snarare än om den går sönder.
Retur om ej F2F tycker jag låter rimligare.